« на головну 24.12.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1263)
21
Листопад
 
Інтерв’ю
 
ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ – ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ ТА ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ

ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ – ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ ТА ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ


РУБРИКИ


Передплата





Статті Культура
Культура
  Співаючи у терні
Співаючи у терні Передусім хотіла б нагадати рядки Бу­лата Окуджави – ві­доме наслідуван­ня середньовічного французького пое­та Франсуа Війона, поета гіпнотичного, «контраверсійного» й парадоксального.
 
Культура
  Кіно поетичне й… політичне
Кіно поетичне й… політичне Тема українського поетичного кіно (як і, зрозуміло, саме кіно) з чіт­кою періодичніс­тю постає не лише в нашому загальнокультурному про­сторі, зокрема у кінознавчих розвідках, що природно та нормально, а й у світовому. Недаремно Нью-Йорк нещо­давно із захватом дивився ретроспекцію українських кі­ношедеврів цього напряму.
 
Культура
  Спідниця як символ мужності
Спідниця як символ мужності «Моє серце в верховині і душа моя/ Моя дума в верховині соколом буя/ Моя мрія в гори лине наздогін вітрам/ Моє серце в верховині, де б не був я сам» (переклад Миколи Лукаша), – так пи­сав великий шотландський поет Роберт Бернс про свою батьківщину – Шотландію. Мальовничий, чарівний край, насичений романти­кою, таїною, стародавніми казками, непорушними звичаями й традиціями. І якщо повести мову про Шотландію саме в такому, етнографічному, ключі, то перша ж асоціація безпо­милково намалює в уяві чоловіка в піджаку й кар­татій спідниці. Правильно! Кілт (спідниця) – традицій­ний одяг шотландців.
 
Культура
  Велика Соломія і дещо «в дужках»
Велика Соломія і дещо «в дужках» Нині, в період свят­кування 140-річчя з дня народження й 60-річчя з дня смерті геніальної української співачки Соло­мії Крушельницької, а втім, і рік тому, й позато­рік, і ще раніше – всі при­четні до цієї теми й усі за­цікавлені знову й знову згадують її біографію, ви­шукують портрети та доку­менти, пишаються львів­ською музейною експози­цією, пишуть книжки тощо. Загалом матеріалів про життя й творчість Со­ломії Амвросіївни тепер безліч, плюс створено низ­ку документальних філь­мів, тож, як мовиться, до­лучайся – не хочу.
 
Культура
  За пультом і в кулуарах
За пультом і в кулуарах Кожен журналіст зі стажем у запасі неодмінно має десятки спогадів, аналогій, ремінісценцій. Можливо, щось таке, до чого хотілося б поверну­тися. Отак я щиро зраділа інтерв’ю видатного диригента Романа Кофмана на сайті Політ.ua, тому що давно захоплююся цим прекрасним музикантом і неординарною людиною, а свого часу неодноразово зустрічалася з ним і, зви­чайно, писала про маестро. Навіть маю по­даровану ним авторську поетичну збірку.
 
Культура
  Знищення чи реставрація?
Знищення чи реставрація? Ще не вщухли пристрасті навко­ло реконструкції Андріївського узвозу, а вже в епіцентрі нового скандалу доля Гостинного двору в Києві. Позірно активний про­тест десятків мітингувальни­ків проти його реставрації зда­ється чимось штучним, бо, згід­но із запевненнями, Гостинному двору в Києві після реконструк­ції планують повернути його первісні функції торговельного й культурного центру. Принай­мні так інформували в Мініс­терстві регіонального розвитку, будівництва й житлово-комунального господарства.
 
Культура
  «Антоніо Гауді – наше все»
«Антоніо Гауді – наше все» Хоч би скільки не писали захоплених рядків про «будинок з химерами» київського архітектора Владислава Городецького, краще прийти сюди й подивитися. А подивившись – подивуватися. На­справді цей «замок казкових істот», цей стиль – модерн на зрізі ХIХ і ХХ століть – плід натхнен­ня генія каталонського скульптора та архітек­тора Антоніо Гауді (1852–1926). «Відлюдника з Барселони».
 
Культура
  В гостях у стародавнього Києва
В гостях у стародавнього Києва 21-23 вересня мені пощастило відвідати міжнародний фестиваль "Гості Стародавнього Києва XV століття", який відбувався у "Парку Київська Русь" під Обуховом.
 
Культура
  Предтечі свободи
Предтечі свободи У ХХ столітті в українському ідеологічно-культурницькому поступі сталися при­наймні два яскравих і неоціненних спала­хи: творчість поетів і письменників дру­гої половини 20–30-х років, включно з нео­класиками, а також явище так званих шістдесятників у контексті нині на­півзабутої «хрущовської відлиги».
 
Культура
  Богдан Ступка. Сумні штрихи на незабудь
Богдан Ступка. Сумні штрихи на незабудь «Людина нібито не літає? А крила має. А крила – має!» Ніхто не зміг би так, як він, прочи­тати цей вірш Ліни Костенко! Ніхто... І все, перелічене у костенків­ських рядках, те, що дає людині крила, – цілком усе! – мав не­забутній Богдан Ступка. Справді: мав чоловік роз­кішні крила!
 

Сторінки: « 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

17.12.2024 21:58

17.12.2024 21:57

25.11.2024 20:08

25.11.2024 20:07

25.11.2024 20:06

25.11.2024 19:49

11.11.2024 21:24

11.11.2024 21:23

25.10.2024 21:44

11.10.2024 22:50

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання