« на головну 29.04.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1248)
04
Квітень
 
Інтерв’ю
 
ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»

ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»


РУБРИКИ


Передплата





Статті Інтерв`ю

Соціальна картка: перші успіхи

Соціальна картка: перші успіхи

 Київська міська організація Профспілки праців­ників освіти і науки України першою серед член­ських організацій ФПУ поширила серед своїх спілчан 15 тис. соціальних дисконтних карток. Її голова, заслужений працівник освіти України, кандидат економічних наук Олександр ЯЦУНЬ прокоментував цю неординарну подію на про­хання «ПВ».

 – Олександре Михайло­вичу, ві­домо, що Федера­ція профспілок України давно порушила питання про необхідність запро­вадження для спілчан со­ціальних карток, які мо­гли б відчутно знизити їхні побутові фінансові навантаження. Проте, на сьогодні лише профспіл­кова організація, яку Ви очолюєте, втілила в життя цей задум.

– На превеликий жаль, нам не вдалося повною мірою спонукати владу до належ­ного державного визнання освітян, хоча чинне законо­давство це передбачає. Пе­дагоги отримують невисоку зарплату: вчитель вищої ка­тегорії має посадовий оклад, що ледь сягає 1600 грн, а молодий спеціаліст і вихователь – 1200 грн. Це не­значна мотивація для того, щоб розкрити себе як носія знань і залишитися працю­вати з дітьми. Ось чому досі в нашій галузі понад 30% – люди пенсійного віку, і школа тримається саме на них. Певна річ, ми намагає­мося через регіональну і га­лузеву угоди підтримати освітян муніципальною надбавкою, забезпечити їм «соціальну подушку», аби вони відчули увагу як вла­ди, так і профспілки.

Отже, наприкінці 2011 року ми запровадили нову соці­альну програму – дисконт­ну картку Київської міської організації Профспілки пра­цівників освіти і науки України «З профспілкою де­шевше». До речі, весь про­ект ми організаційно й фі­нансово взяли на себе: моні­торинг, підготовка й участь у перемовинах, юридична експертиза, укладення дого­ворів, виготовлення карток і поширення їх серед людей.

Угоди підписано поки що з трьома партнерами – учас­никами програми: це мере­жа магазинів будівельного профілю «Агромат», мере­жа магазинів косметики й аптек «Космо», а також му­ніципальна аптечна мере­жа КП «Фармація». Зниж­ки – від 5 до 15%.

– Ідеться лише про вітчиз­няні ліки й товари чи про всі товари в цих мережах?

– Без обмежень! Дія дис­контної картки поширю­ється на всю продукцію, яка тут пропонується, в тому числі іноземного ви­робництва.

– Олександре Михайлови­чу, як вашим фахівцям узагалі вдалося домови­тися з партнерами? Чи вам удалося знайти таких соціально відповідальних бізнесменів?

– Складно було три різні бренди адаптувати в одно­му проекті. У такий спосіб, щоб картка розпізнавалася трьома різними термінала­ми. Фахівці з інформацій­них технологій, юристи – як нашої міської організа­ції, так і наших партнерів – ретельно відпрацювали всі позиції, узгодили всі тех­нічні і технологічні питан­ня. Адже дисконт – це зниж­ка з діючої ціни. Компанії і справді глибоко аналізува­ли наші пропозиції, з’ясовуючи, які дивіденди вони отримають від цієї програ­ми. Ми пояснювали: 15 ти­сяч карток – це пілотний проект, за допомогою якого вони отримають гарантова­ний ринок споживачів. До речі, подібна програма діє в Москві, де наші колеги-освітяни успішно відпра­цювали схему: профспілка бізнесу – ринок, бізнес профспілці – знижку. На ринку продавців є багато учасників, але лідером стає той, хто запропонує кращу маркетингову стратегію, хто вбачає, приміром, у на­шій організації перспек­тивну групу споживачів.

Зрештою, сторони перегово­рів добре розуміють, що на виклики посткризового еко­номічного періоду потрібно відповідати асиметрични­ми рішеннями, спрямовани­ми на відповідальність пе­ред суспільством. І якщо, приміром, «Агромат» дає нам знижку в 15%, то він знає: це впливає на прибут­ковість, бо картка переда­ється від матері до сина, до близьких і родичів. І до ме­режі магазинів навідається вдвічі-втричі більше покуп­ців. Зрештою, ринок – це завжди конкуренція, і чим активнішою вона буде, тим краще для людей.

– А за яким принципом поширювалися соціальні дисконтні картки серед спілчан?

– На засадах соціальної справедливості. На серед­ню ланку поширено при­близно 11 тис. карток, ре­шта – вишам. У свою чергу, первинки через розгалуже­ну мережу комунікацій приймали прозорі рішення в першочерговому наданні карток. Їх отримали, по­вторюю, наші вчителі, ви­хователі, працівники поза­шкілля, технічні працівни­ки, викладачі й студенти.

– Гадаю, лишилося ще ба­гато тих, хто не відмовив­ся б від такої дисконтної картки. А чи є сьогодні якісь попередні висновки щодо успішності проекту?

– Компанії постійно прово­дять моніторинг. На карт­ці є штрих-код, тож легко вести облік споживачів. За підсумками перших двох місяців є позитивні відгу­ки від трудових колекти­вів. Маємо бажання впро­довж цього року збільши­ти цифру вдвічі, тобто до­дати ще 15 тисяч.

– Хоча знижка в 5%, зрештою, не так уже й багато...

– На засіданні круглого столу з профактивом осві­тян столиці 16 лютого 2012 року голова КМДА Олек­сандр Попов дав високу оцінку нашому проекту «З профспілкою дешевше» як соціально спрямованому.

Так, це не захмарна зниж­ка, але ми зробили перший крок! Бізнес – це прибуток, додана вартість, проте при­ватні компанії вже бачать, що ми не лише надійні партнери, а й маємо досить вагомий потенціал. Думаю, до кінця року будуть пере­глянуті діючі умови. До речі, це передбачено в уго­дах з метою збільшення дисконту. Крім того, існує домовленість із брендом «Космо», що в процесі на­шої співпраці з’являться ще й окремі святкові акції з додатковими бонусами, призами, подарунками.

– Чи обмежена в часі ця соціальна програма?

– Угоди по проекту діяти­муть до кінця 2012 року. Проте не тому, що він за­криється, а лише з тих мір­кувань, що ми плануємо збільшити кількість парт­нерів і, відповідно, рівень відсотків.

– Які напрями плануєте додати до соціального проекту?

– Переговори з кандидата­ми, які б розширили нашу програму «З профспілкою дешевше», вже тривають. Сподіваюся, що й нові партнери матимуть за честь з нами співпрацюва­ти, бо ж, зрештою, освітяни збільшуватимуть їхні стат­ки. А для партнерів це буде тест на соціальну відпові­дальність. Можу назвати бажані для нас напрями. Передусім, доступна та якісна продукція легкої та харчової промисловості. По-друге, нас цікавить ор­ганізоване дозвілля спіл­чан. По-третє, здоровий спосіб життя. Такі кроки реально підносять якість життя спілчан. Люди розу­міють, що з профспілкою не тільки дешевше, а й від­чувають захист саме з боку профспілки.

– Отже, Олександре Ми­хайловичу, Ви маєте діло­ву й успішну команду, де є талановиті «переговорники»...

– У процесі перемовин з партнерами дуже важливо вміти підкреслити вигід­ність співпраці з нами. А до­сягнення успіху при цьому означає зміцнення соціаль­ного захисту. З цією метою ми формуємо сучасну проф­спілкову модель, здатну не­сти відповідальність за лю­дей, які нам довіряють.

Розмову вела Тетяна МОРГУН, «ПВ»

 

 

20.03.2012



Коментарі

#1 28.03.2012 22:37 добавил: Тетяна | додати коментар

А мені сьогодні відмовили у знижці за цією карткою, сказавши, щобачать її вперше, а керівництво вказівок ніяких не давало. це я про аптечний кіоск "Фармація" в лікарні № 8 (Оболонський район).

 
ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

05.04.2024 21:44

22.03.2024 19:35

15.03.2024 18:49

15.03.2024 18:46

10.02.2024 18:02

10.02.2024 18:01

10.02.2024 17:58

10.02.2024 17:48

12.01.2024 20:50

12.01.2024 20:49

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання