Водії таксі змушені підвищити тарифи
Кілька днів не
виходили на роботу сотні водіїв таксі в місті Сватоу південної провінції
Гуандун. Вони не задоволені «хаотичними зборами» і подорожчанням пального, а
також байдужістю керівництва таксопарків і місцевої влади до їхніх вимог. У
страйку взяли участь близько 600 водіїв із семи таксопарків, якими керує один
директор.
«Головна наша вимога
– зменшити кількість різноманітних зборів, яких останнім часом стало значно
більше, ніж це передбачено законом», – сказав таксист на ім’я Чень. Він
розповів, що кожного місяця водії зобов’язані сплатити таксопарку 3150 юанів
(500 дол.), враховуючи страховку. Водночас у таксопарках інших компаній, за
словами Ченя, ця плата становить менше 2 тис. юанів. І це при тому, що тарифи
на послуги перевізників у них однакові.
За словами таксистів, відповідно до законодавства сума
зборів становить трохи більше тисячі юанів, тобто є втричі меншою, ніж
сплачують вони. Як повідомляє інформагентство «Великая Эпоха», це вже не
перший протест таксистів. Порушувати проблему «незаконних хаотичних зборів»
вони почали ще в лютому минулого року. Водії неодноразово зверталися до
керівництва таксопарку, однак на це ніхто не звертав уваги. «Ми почали
звертатися до міської влади, але й там не захотіли вирішувати нашу проблему.
Навпаки, вони неодноразово придушували наші акції протесту за допомогою
поліції. Кілька водіїв було заарештовано», – сказав Чень.
У країні з 20 березня знову подорожчало пальне. Як заявили
представники влади, цього разу відпускні ціни на бензин і дизельне паливо
зросли до 600 юанів за тонну.
Водії переконані, що через невпинне зростання їхніх витрат
обслуговувати пасажирів, працюючи по 10–12 годин, скоро стане збитковою
справою.
СТРАЙК ЗЕРНОПЕРЕВІЗНИКІВ
Перевізники зерна в країні
вимагають підвищення заробітної плати перед початком збирання врожаю сої,
повідомляють «Крестьянские ведомости». Як заявляють водії, уряд не виконав умов
угоди щодо встановлення гарантованого мінімуму тарифів для транспортних
перевезень, обіцяного ним після страйку в жовтні минулого року.
Незадоволення перевізників зарплатами спричинили високі
темпи інфляції в країні, що, за оцінкою економістів, становлять 20–25% на рік.
ПОЛІЦІЯ«ВИХОВУЄ»
ДЕМОНСТРАНТІВ
Марш трудящих проти
заходів уряду щодо скорочення фінансування державного сектору переріс у сутички
з поліцією. В центрі Лісабона тривали справжні вуличні бої, є поранені. Марш
проводився одночасно із загальнонаціональним страйком профспілок, які також виступають
проти бюджетних скорочень.
Як повідомляє агентство «Вести», напередодні, через національний
страйк у Португалії було порушено роботу транспорту. Через зупинення метро,
скорочення руху потягів, автобусів, річкового транспорту багатьом жителям
країни довелося скористатися власними автомобілями, що спричинило значні
затори практично в усіх великих містах. Організатором акції протесту виступила
Загальна конфедерація португальських трудящих.
Страйк спрямований проти заходів жорсткої економії, вжитих
урядом Португалії в обмін на міжнародну фінансову допомогу, а також проти
нової трудової реформи, що передбачає скорочення зарплати і тривалості відпусток,
скасовує кілька державних свят.
AIR CANADA
ЗАБОРОНУ ПРОІГНОРУВАЛА
Члени профспілки наземних
службовців компанії Air Canada таки оголосили про проведення страйку, незважаючи
на ухвалені раніше закони про його заборону.
Нещодавно
адміністрація міжнародного аеропорту ім. Пірсона повідомила про те, що на його
території, біля терміналу № 1 працівники Air Canada проводять мітинг замість
того, щоб працювати за графіком.
Дії мітингувальників, повідомляє Torontovka, стали причиною
затримки кількох рейсів, що викликало невдоволення серед пасажирів.
ПРОФСПІЛКИ ПРОТИ
НОВОГО ТРУДОВОГО КОДЕКСУ
У Бішкеку біля
будинку профспілок зібралися близько 250 осіб, які виступили проти прийняття
нового законопроекту Трудового кодексу, повідомляє інформагентство 24kg.
Як заявляли
мітингувальники, нове трудове законодавство позбавляє молодь будь-яких
соціальних прав. За словами представників профспілок, у запропонованому
документі відсутні соціальні гарантії для трудящих, вони не захищені законом.
«Питання трудового законодавства в документі мають регулюватися чітко і
справедливо. Новому кодексу – ні! Ми живемо не за рабовласницьких часів», –
висловили своє обурення учасники протесту.
Профспілки очікували на появу представників уряду, від яких
хотіли почути відповіді на свої запитання. До них звернувся міністр економіки
та антимонопольної політики Темір Сарієв, який роз’яснив страйкарям положення
нового документа.
ОСВІТЯНАМ ДОПЛАТЯТЬ
Латвійські профспілка
працівників освіти і науки, асоціація керівників освіти та дума педагогів
звернулися до міністра освіти і науки Робертса Кіліуса з листом, вимагаючи
збільшити в 2013 році фінансування оплати праці педагогів і наукового
персоналу та розпочати переговори з цього питання з Міністерством фінансів.
Зі свого боку міністр
погодився з тим, що зарплати вчителів є низькими. На сьогодні розглядається
можливість переведення педагогів на 40-годинний робочий тиждень, а також
запровадження системи мотивації.
За словами Робертса Кіліуса, щоб вирішити дане питання,
необхідно розробити систему моніторингу, яка дозволить спостерігати за роботою
вчителів, а також визначити орган, який у майбутньому буде щоденно
підтримувати стандарти якості освіти. На думку міністра, це мають здійснювати
організації педагогів, повідомляє Baltik-cours.
Сторінку підготувала
Тетяна РУБАН, «ПВ»
24.04.2012
|