« на головну 05.05.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1248)
04
Квітень
 
Інтерв’ю
 
ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»

ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»


РУБРИКИ


Передплата





Статті Профспілки за кордоном

Розпочав роботу Центр захисту профспілкових прав

Розпочав роботу Центр захисту профспілкових прав

  У Москві відбулася пре­зентація Центру захисту профспілкових прав, ство­реного Валентином Уру­совим. Презентацію відві­дали активісти російських профспілок, представни­ки Міжнародної конфе­дерації профспілок, МОП, глобальних профспілок, а також національних проф­центрів інших країн.

Керівник центру, відомий проф­спілковий акти­віст Валентин Урусов розповів присутнім про головні за­вдання щодо захисту проф­спілкових прав, серед яких проведення постійного моні­торингу порушень прав ро­сійських робітників, профактивістів і профспілок, ор­ганізація юридичної допо­моги та публічних кампаній солідарності. Валентин Уру­сов поінформував про поточ­ні кампанії, що нині перебу­вають у центрі уваги, – за звільнення лідерів страйку в м. Жанаозен у 2011 році та звільнення заарештованих у жовтні цього року лідерів Шереметьєвської профспіл­ки льотного складу.

Президент Конфедерації праці Росії Борис Кравченко під час свого виступу наголо­сив на тому, що ідея створен­ня такого центру виникла давно. КПР має великий до­свід організації національ­них та міжнародних кампа­ній профспілкової солідар­ності. «Наразі, – зазначив Борис Кравченко, – потрібно систематизувати накопиче­ний досвід та використати його в роботі центру. Роботи дуже багато, оскільки проф­спілки постійно відчувають на собі тиск».

Під час презентації пре­зидент Конфедерації віль­них профспілок Казахстану Лариса Харькова розповіла про кампанію «Свободу на­фтовикам Жанаозену!», ор­ганізовану КВПК та інфор­

 маційним порталом LabourStart за підтримки КПР, Глобальної спілки IndustriALL, міжнародної спілки робітників харчової промисловості й Асоціації «Права людини в Централь­ній Азії». Нині кампанію підтримали понад 10 тис. осіб, які направили листи президенту Казахстану з ви­могою звільнити сімох ув’язнених лідерів страйку нафтовиків. Профлідер за­кликала присутніх взяти ак­тивну участь у кампанії щодо звільнення заарешто­ваних активістів.

Віце-президент Профспіл­ки працівників льотного складу Росії Альфред Мали­новський, розповідаючи про кампанію за звільнення лі­дерів Шереметьєвської профспілки льотного складу Олексія Шляпникова, Вале­рія Пимошенка та Сергія Книшова, нагадав учасни­кам презентації, що ШПЛС довгі роки захищала інтереси пілотів компанії «Аерофлот» і домагалася значних успіхів у поліпшенні оплати й умов праці.

Директор Центру соціально-трудових прав Олена Герасимова розповіла про проблеми із захистом проф­спілкових прав у Росії, від­значивши важливість тієї роботи, яку проводить Центр Валентина Урусова.

Завершив презентацію ви­ступ президента Міжнарод­ної конфедерації профспілок, президента Білоруського кон­гресу демократичних проф­спілок Олександра Ярошука.

 

 

 Башкортостан: майбутнє профспілок – за молоддю

В м. Уфі відбувся Міжнародний проф­спілковий молодіжний форум, присвя­чений 20-річчю Міжнародної євроазій­ської федерації металістів. Організува­ла захід Асоціація організацій профспі­лок машинобудівних галузей промис­ловості Республіки Башкортостан.

Головна мета форуму – привернути увагу до актуальних проблем працю­ючої молоді, підвищити престиж ква­ліфікованої праці, підтримати профе­сійний розвиток трудящих, пропагува­ти досягнення та досвід, залучити мо­лодь на підприємства. Також його учасники порушували нагальні про­блеми, що турбують сучасну молодь: низький рівень заробітної плати, не­можливість придбати житло, брак кваліфікованих кадрів тощо. З презен­таціями виступили представники де­легацій з України, Туреччини, а також Профспілки машинобудівників і рес­публіканської організації Російської профспілки працівників авіаційної промисловості Башкортостану.

За підсумками форуму одноголосно прийнято резолюцію, яку буде направ­лено уряду Російської Федерації та Республіки Башкортостан, Спілці робо­тодавців, ФНПР та її структурним орга­нізаціям усіх рівнів, молодіжним ра­дам та молодим членам профспілок.

 

 

 Сфера доставок проти закриття заводу

  Закриття великого австралійського авто­мобілебудівного заводу негативно вплине на тих, хто працює у сфері доставок.

  Таке застереження оприлюднила мор­ська профспілка Ав­стралії (MUA), член­ська організація Міжнарод­ної федерації робітників ав­томобільного транспорту (МТФ), після оголошення ви­робниками про закриття за­воду General Motors Holden, який припинить випуск ав­томобілів у 2017 році.

Профспілка MUA висловила занепокоєння у зв’язку з лан­цюговою реакцією, що виник­не в результаті ліквідації під­приємства і торкнеться доке­рів, моряків та інших праців­ників сфери доставок через потенційне скорочення попи­ту на сталь та різні компонен­ти автомобілебудування.

Національний секретар профспілки MUA Педді Крамлін, який є президен­том МФТ та секції докерів, наголосив на тому, що за­криття виробництва компа­нією General Motors Holden матиме вплив на долі бага­тьох людей, і не лише спів­робітників компанії, оскіль­ки йдеться про галузь, що забезпечує мільярди еконо­міці, натомість уряд допус­кає її руйнування. Закриття заводу торкнеться сектору виробництва компонентів, транспортної галузі, інших підприємств, які задіяні в ланцюгу доставок, а також підприємництва загалом, зокрема в сфері громад­ських послуг регіону.

 

 

 Громадський транспорт отримав друге дихання

  Профспілки працівників транспорту Японії здобули перемогу в тривалій боротьбі за введення нового закону про громадський транспорт.

  Завдяки зусиллям феде­рації KOUN-ROKYO (Рада профспілок тран­спортників Японії), до якої входять багато член­ських організацій МФТ, голо­вний закон про транспортну політику нарешті був при­йнятий після тривалої вну­трішньої політичної бороть­би.

Передбачається, що новий закон забезпечить основу для збереження якісного громадського транспорту. Так само як в інших країнах, у Японії якість громадського транспорту погіршилася внаслідок скасування контролю та нагляду за ним, а також швидкого демогра­фічного старіння населення. Нині всього чверть автобус­них маршрутів в Японії при­носять прибуток, і щороку їх закривається близько 2 тис. Постраждали й залізниці: в 2000–2010 роках з експлуа­тації було виведено 635 км залізничного полотна.

Погіршення якості громад­ського транспорту особливо впливає на життя сільського населення і чисельність транспортних профспілок. Через відсутність транспорту все більше людей змушені користуватися автомобіля­ми, що негативно впливає на екологію. Членські орга­нізації МТФ у Японії впевне­ні, що нове законодавство сприятиме вирішенню цих проблем та забезпечить єдине розуміння національ­них нормативних вимог.

28.12.2013



ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

05.04.2024 21:44

22.03.2024 19:35

15.03.2024 18:49

15.03.2024 18:46

10.02.2024 18:02

10.02.2024 18:01

10.02.2024 17:58

10.02.2024 17:48

12.01.2024 20:50

12.01.2024 20:49

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання