Морські пірати: небезпека не минула
Міжнародне морське бюро опублікувало доповідь про масштаби
морського піратства в усьому світі. Згідно з висновками, активність
сомалійських піратів є найменшою з 2006 року, а кількість розбійних нападів
біля берегів західної Африки, що вирізняються особливою жорстокістю,
збільшилася.
У доповіді зазначається, що за шість місяців 2013 року у
світі зафіксовано 138 спроб атакувати цивільні судна, натомість 2012 року за
такий самий період – 177 нападів. Майже втричі скоротилася кількість
захоплення суден: із 7 цього року проти 20 у 2012-му. У 2013 році 127 членів
екіпажів було взято у полон, у 2012 році – 334 особи.
Цьогоріч у Гвінейській затоці зафіксовано 31 інцидент,
тільки чотири із них закінчилися вдало для бандитів. Експерти бюро
відзначають, що пірати тепер вдаються до атак різних за типом суден, чого
раніше не спостерігалося.
«У квітні 2013 року пірати викрали дев’ять членів екіпажу з
двох контейнеровозів, один з яких йшов на відстані 170 морських миль від
берега, – коментує директор бюро Поттенгал Мукундан. – Для атак пірати
використовують захоплені раніше судна».
За півроку в Гвінейській затоці морські бандити взяли в
заручники 56 моряків із 30 екіпажів, один моряк був убитий, щонайменше п’ятеро
отримали поранення. Нігерійських піратів вважають причетними до 22 інцидентів
із 31 зафіксованого в затоці.
За словами Поттенгала Мукундана, нещодавно підписаний
Кодекс поведінки щодо запобігання та припинення морського піратства, збройних
нападів та незаконної діяльності в Західній і Центральній Африці потрібно
якнайшвидше впроваджувати у життя. «Якщо піратів не зупинити, то завтра вони
нахабнітимуть іще більше. Співпраця прибережних держав у цьому регіоні
сприятиме, аби Гвінейська затока стала безпечною для моряків і суден», –
наголосив директор Міжнародного морського бюро.
Натомість в Аденській затоці у першій половині 2013 року
зафіксовано 8 нападів піратів на судна, в заручники захоплено 34 моряки.
Експерти морського бюро пояснюють зменшення кількості атак поблизу Сомалі
присутністю в Індійському океані військово-морських сил різних країн, а також
військових охоронців на торгових суднах.
Вірменія: Відзначено кращі підприємства у сфері охорони праці
Республіканська спілка роботодавців та Конфедерація профспілок
Вірменії підбили підсумки конкурсу найкращих підприємств у сфері охорони праці,
безпеки та здоров’я працівників, який проводило міністерство праці та соціальних
питань. Переможці – ЗАТ «Вірменія – міжнародні аеропорти», виробник акумуляторів
ЗАТ «ЕЛБАТ», будівельна компанія «Філішин», виробник склотари ЗАТ «Glass WORLD
Company» отримали почесні сертифікати «Центри переваги».
На церемонії нагородження члени журі наголосили на тому, що
участь у таких конкурсах стимулює підприємства вживати всіх заходів для забезпечення
безпечних і здорових умов праці, тож подібних ініціатив має бути щонайбільше.
Поліцейські вимагають
налагодження соцдіалогу
Латвійська об’єднана профспілка
поліцейських вимагає відновлення перемовин із владою стосовно повернення зарплат
пожежників і вчителів до докризового рівня.
Нещодавно профспілка звернулася з відкритим листом до прем’єр-міністра
Валдіса Домбровскіса та міністра внутрішніх справ Ріхарда Козловскіса з проханням
негайно розпочати соціальний діалог щодо виконання їхніх вимог.
За словами представників профспілки, «профспілковій громаді набридло,
що соціальний діалог перетворився на соціальний монолог, до того ж профспілкам
відведена роль слухачів».
Якщо уряд негайно не візьметься вирішувати цю проблему, Латвійська
об’єднана профспілка поліцейських загрожує акціями протесту.
На«Бентелер Аутомотив»
розпочався «італійський страйк»
Робітники калузького заводу
«Бентелер Аутомотив», первинка якого входить до складу Міжрегіональної профспілки
робітників автопрому (МПРА), розпочали «італійський страйк». Це одна з форм протестної
боротьби, що передбачає суворе дотримання працівниками службових інструкцій, унаслідок
чого різко знижуються темпи роботи. На заводі вже спостерігаються перебої з постачанням
запчастин замовникам.
За словами представника
МПРА в Калузі Дмитра Кожнєва, до акції протесту призвела антипрофспілкова політика
адміністрації підприємства. Робітники вимагають припинити наклепницьку кампанію
проти МПРА, надати профспілці результати атестації робочих місць, розпочати діалог
з незалежною профспілкою, а також зняти з посади й покарати майстра Орлова, дії
якого викликають обурення колективу. Минулої осені він дозволив собі вдарити активіста
профспілки, за що отримав догану, а нещодавно грубо публічно образив підлеглого.
Свою відмову суворо покарати грубіяна адміністрація пояснює тим, що Орлов є головою
профспілки, що діє на заводі (підконтрольна керівництву). Такі заяви Дмитро Кожнєв
називає верхом цинізму і вважає, що на підприємстві діють «ліцензії на беззаконня».
Коротко
ГРЕЦІЯ | Мери грецьких
міст приєдналися до загального страйку, що триває у країні. У рамках всенаціонального
страйку, який очолюють дві найбільші профспілки країни, буде призупинено надання
комунальних послуг на знак протесту проти нових заходів бюджетної економії.
ПЕРУ | У країні розпочався безстроковий страйк медичних працівників,
які вимагають підвищення заробітної плати та поліпшення умов праці. За повідомленнями
місцевих ЗМІ, страйк мав відбутися ще 10 липня, проте міністерство охорони здоров’я
оголосило акцію незаконною і заявило, що її учасники не отримають зарплату за пропущені
робочі дні.
Голова Медичної федерації Перу Сесар Паломіно, у свою чергу,
звинуватив міністра охорони здоров’я Мідорі де Абіч у «зарозумілості та некомпетентності»,
а також вимагає у міністерства пояснень щодо невиконання зобов’язань із упровадження
в дію нової шкали ставок для медпрацівників.
ІЗРАЇЛЬ | Після того, як зустріч глави уряду Біньяміна Нетаніягу
і лідера ізраїльських профспілок Офера Ейні виявилася марною, комісія Гістадруту
з планування оголосила про трудовий конфлікт у морських портах Ашдода та Хайфи.
ІТАЛІЯ | Профспілки, що об’єднують працівників заправних станцій,
оголосили про початок страйку. Не працюватимуть бензоколонки, розташовані на швидкісних
шосе, основних міських магістралях і кільцевих дорогах. Страйкарі протестують
проти нафтових компаній, які не дотримуються укладених раніше угод і чинних законів,
підвищують ціни на пальне, внаслідок чого власники заправних станцій змушені підвищувати
вартість своїх послуг і скорочувати персонал.
26.07.2013
|