Маркетингові ноу-хау ПрАТ «Укрпрофтур»
З метою покращення обслуговування
на туристичних маршрутах, збільшення реалізації туристсько-екскурсійних послуг,
досягнення кращих фінансових результатів, максимального використання номерного
фонду готелів та сезонних баз системи працівниками управління маркетингу та розвитку
туризму ПрАТ «Укрпрофтур» було проведено низку заходів. Зокрема, чергову хвилю
перевірок «таємний гість», розроблення та впровадження «Стандарту роботи служби
прийому і розміщення та хаускіпінгу», проведення регулярних навчань персоналу,
розроблення єдиного сайту ukrtour.pro, створення єдиного центру бронювання з кол-
центром мережі готелів ПрАТ «Укрпрофтур» тощо.
ТАЄМНИЙ ГІСТЬ
Задля моніторингу та
перевірки готельних комплексів системи ПрАТ «Укрпрофтур» щодо якості надання
готельних послуг, фінансової прозорості адміністраторських касових служб під
час поселення клієнтів, а також перевірки правильності поселення та обслуговування
гостей готельних комплексів згідно із затвердженими стандартами, було
проведено чергову хвилю перевірок «таємний гість» із залученням
спеціалізованої компанії.
Перевірка передбачала
контроль резерву номерів по телефону (як через єдиний кол- центр, так і
безпосередньо в готель напряму), рівня обслуговування клієнтів (блок включає
перевірку всіх процесів, пов’язаних з обслуговуванням клієнта з моменту його
прибуття до моменту виселення з готелю), виконання операційних стандартів (блок
включає перевірку стану матеріально-технічної бази готелів, якості прибирання
номерів та місць громадського користування).
Результати перевірки
показали, що стандарти з блоку «Резерв номерів по телефону» виконуються на
88%. Стандарти з блоку «Обслуговування клієнтів» – на 70%. (Варто наголосити,
що якість обслуговування клієнтів у готельних комплексах ПрАТ «Укрпрофтур»
покращилась). Чергова перевірка показала, що виконання стандартів з блоку
«Операційні стандарти» складає 84%.
РОЗРОБЛЕННЯ ТА
ВПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ
Щоб і надалі підвищувати
якість обслуговування гостей та рівень виконання функціональних і посадових
обов’язків, працівниками служби прийому і розміщення та хаускіпінгу готельних
комплексів системи ПрАТ «Укрпрофтур», для створення прозорої програми
мотивації працівників, а також збільшення доходів від надання готельних
послуг у готелях мережі ПрАТ «Укрпрофтур», управлінням маркетингу та розвитку
туризму був розроблений та впроваджений «Стандарт роботи служби прийому і
розміщення та хаускіпінгу» для мережі готелів ПрАТ «Укрпрофтур».
Стандарт охоплює усі основні
процеси обслуговування гостя, починаючи з його звернення щодо бронювання
номера, прибуття до готелю, надання йому основних та додаткових послуг,
прийняття оплати, виселення.
Наприклад, стандарт покоївок
регламентує роботу щодо організації всіх видів прибирання номерів, приміщень
готелю та прилеглих територій. У стандарті відображені типові ситуації, що
виникають під час обслуговування гостей, та алгоритм дій співробітників. Стандарти
покликані допомогти співробітникам готелю якісно виконувати свої обов’язки.
Для поліпшення професійних
навичок працівників готелів системи ПрАТ «Укрпрофтур», необхідних для
ефективної роботи служби прийому та розміщення гостей та хаускіпінгу, підвищення
якості обслуговування гостей у готелях мережі ПрАТ «Укрпрофтур» регулярно
проводяться навчання персоналу. Для впровадження нового стандарту
обслуговування, на базі пансіонату «Парус», розташованому в м. Бердянськ
Запорізької області, з 4 по 7 липня було проведено навчання для старших адміністраторів
та чергових адміністраторів на тему «Служба прийому та розміщення. Стандарти
сервісної комунікації», а також для старших покоївок та покоївок на тему
«Стандарти роботи служби хаускіпінгу».
АНАЛІЗ, МОНІТОРИНГ ТА
КОНТРОЛЬ
У готелях мережі ПрАТ
«Укрпрофтур» працює єдиний центр бронювання, основне завдання якого – надавати
якісні послуги з бронювання номерів у всіх готелях мережі за єдиним номером
телефону й інформувати гостей про перелік основних та додаткових послуг.
Працівники єдиного центру бронювання надають послуги клієнтам з 8.00 до 18.00.
У період з 18.00 по 8.00 всі вхідні дзвінки за допомогою автовідповідача
автоматично переадресовуються на готелі за вибором гостя. За допомогою
програмного забезпечення працівники управління маркетингу та розвитку туризму
можуть збирати та аналізувати кількість вхідних, пропущених, переадресованих
дзвінків на кожний готель, їх тривалість. Програмне забезпечення кол- центру
дозволяє проводити запис дзвінків і їх подальше прослуховування та аналіз.
У єдиному кол-центрі та в усіх готелях мережі
встановлено програмне забезпечення з управління номерним фондом готелю – Сервіо,
що автоматизує процес бронювання номерів, поселення, виселення гостя, формування
рахунків та контролю за роботою персоналу. Завдяки автоматизації роботи адміністратора
готель має змогу більш ефективно використовувати наявний номерний фонд, а це
спрощує роботу служби прийому та розміщення, консолідує дані про гостя і, як
наслідок, формує базу даних гостей, які проживали в готелі.
З метою виявлення тенденцій на ринку готельних
послуг та контролю вартості проживання в готелях системи ПрАТ «Укрпрофтур»,
щоквартально проводиться аналіз закладів конкурентів. У кожному місті обрано
групу готелів категорії не вище 3* і з номерним фондом понад 30 номерів. Аналіз
вартості здійснюється за трьома категоріями номерів: найдешевші номери, номери
середньої вартості та люкс.
Працівниками управління регулярно проводиться
моніторинг відгуків, які залишають гості після проживання в готелях мережі
ПрАТ «Укрпрофтур» в Інтернеті, що дає змогу підвищувати якість надання готельних
послуг, пристосовуватись до вимог гостей і, як результат, збільшувати грошові
надходження від реалізації послуг.
АНДРІЙ ДАВИДЮК,
НАЧАЛЬНИК
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГУ ТА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ П
р
АТ «УКРПРОФТУР»
До теми
UKRTOUR.PRO
Проаналізувавши роботу сайтів підприємств,
що входять у мережу ПрАТ «Укрпрофтур», управління маркетингу та розвитку туризму
виявило низку недоліків: застарілий дизайн сайтів, неякісне технічне виконання,
незручна навігація. Тому, щоб усунути недоліки й оптимізувати кошти на просування
та обслуговування сайтів, було розроблено єдиний сайт ukrtour.pro, на якому представлена
вся інформація про кожний готель та базу відпочинку мережі ПрАТ «Укрпрофтур». На
сайті встановлено модуль, який дає можливість бронювати номери в кожному готелі
мережі ПрАТ «Укрпрофтур» у режимі онлайн.
Працівниками
управління маркетингу та розвитку туризму постійно проводяться заходи, спрямовані
на рекламування та просування єдиного сайту мережі, зокрема створено сторінки єдиного
центру бронювання в соціальних мережах Facebook та Instagram, де регулярно розміщуються
акції та корисна інформація про готелі.
22.07.2018
|