« на головну 25.04.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1248)
04
Квітень
 
Інтерв’ю
 
ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»

ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»


РУБРИКИ


Передплата





Статті Профпанорама

ПРОФСПІЛКОВИМ КАДРАМ У СФЕРІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ – КРАЩІ ЗНАННЯ І ДОСВІД

ПРОФСПІЛКОВИМ КАДРАМ У СФЕРІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ – КРАЩІ ЗНАННЯ І ДОСВІД

Актуальні питання фінансової діяльності профспілкових організацій і профоб’єднань обговорили учасники дво­денного семінару «Облік доходів і витрат профспілкових організацій. Практичні аспекти господарської діяльності оподаткування підприємств майнового комплексу», що проходив 11–12 грудня в столичному готелі «Турист».


У часники семінару за два дні інтенсивного, якісного і ко­рисного навчання отримали широкий спектр знань, які зможуть ефективно і на сучасній основі використовувати в своїй ді­яльності. Перед представниками фі­нансових служб всеукраїнських га­лузевих профспілкових організацій та територіальних профоб’єднань, майнового комплексу профспілок виступили відомі й досвідчені екс­перти у сфері фінансів, бухгалтер­ського обліку та аудиту, податкового законодавства.

Хто ж організував цей семінар, яка його мета, хто конкретно взяв у ньому участь, які експерти поділилися з профспілковими фінансистами свої­ми досвідом і знаннями, наскільки ефективним і корисним був семінар для подальшої фінансової діяльності профспілок? На ці та інші запитання відповіла керівник Управління фі­нансів, бухгалтерського обліку та кадрової роботи – головний бух­галтер апарату Федерації профспі­лок України Світлана Моторенко.

– Світлано Василівно, на мою думку, це дуже цікавий та корис­ний семінар. Що Ви можете про нього розповісти нашим читачам?

– Семінар організований Федераці­єю профспілок України, її Управлін­ням фінансів, бухгалтерського обліку та кадрової роботи. На ньому ми під­били підсумки року, що минає. При цьому побачили, що нам вдалося зро­бити, що не вдалося і чому.

– А чому семінар дводенний?

– Ми вперше провели дводенне навчання для бухгалтерів профспі­лок та майнового комплексу. Пер­ший день семінару був присвячений навчанню представників профспіл­кових організацій і профоб’єднань, другий день повністю присвятили навчанню саме бухгалтерів майно­вого комплексу профспілок. Першо­го дня у нас було 60 слухачів, друго­го – більше 30.

– Які питання обговорювали?

– Питання були назрілі, актуальні з огляду на те, що кожна профспілко­ва організація зараз займається фор­муванням свого бюджету. Принципи, методи його формування, за великим рахунком, однакові для всіх. Тому ці питання викликали великий інтерес. Ми з бухгалтерами обмінювалися ін­формацією про те, як відбувається формування бюджету, які статті до­ходів, витрат можна модернізувати. За підсумками цього обговорення склали анкету опитування, за якою головні бухгалтери ЦК висловлять свою думку з приводу підходів до роз­рахунку членських внесків безпосе­редньо на ФПУ, а також щодо розподі­лу коштів, отриманих членськими ор­ганізаціями за напрямками діяльнос­ті. Це частково питання бюджетно-фі­нансової політики, за яким ми пропо­нуємо запровадити нову схему розпо­ділу коштів. Анкетне опитування до­поможе нам зрозуміти, як витрача­ються кошти в членських організаці­ях, які тут пріоритети, чому необхід­но приділити більше уваги.

Одним з основних питань, безумов­но, було питання ведення бухгалтер­ського обліку. Тут слухачі теж отри­мали чимало цікавої та корисної ін­формації. А базою для обговорення були наші рекомендації з ведення бухгалтерського звіту та фінансової звітності членських організацій, які були затверджені на засіданні Прези­дії ФПУ. Нам важливо для себе визна­чити, які членські організації готові до реформування, а які ще ні.

Другий день присвятили навчанню бухгалтерів територіальних профоб’єднань та майнового комп­лексу. Зауважу, що це було зроблено вперше. І судячи з результатів на­вчання й обговорення, ми на вірному шляху.

Ще один позитивний нюанс: серед головних бухгалтерів, фінансових працівників багато нових облич, мо­лодих людей, які цікавляться рефор­муванням і модернізацією, хочуть йти в ногу з часом.

– Хто брав участь у семінарі з боку, скажімо так, коучів?

– Дуже цікаву інформацію слухачі отримали від голови Контрольно-реві­зійної комісії ФПУ Віталія Бабича і від добре знайомої нам і багатьом бухгал­терам експерта в питаннях неприбут­кових організацій, керівника аудитор­ської компанії «Оригінал» Світлани Ярошинської.

Віталій Бабич коротко розповів про роботу, яка проведена торік по тих звер­неннях, які були направлені до член­ських організацій з приводу оплати внесків. Він надав інформацію щодо пе­ревірок суб’єктів майнового комплексу. Цікавою була доповідь про його участь у діяльності проекту ФПУ та данської профспілки 3F щодо формування член­ства та фінансових взаємовідносин.

Коучем другого дня виступила ауди­торська компанія «Грифон-академія».

– Наскільки корисний, на Ваш погляд, такий семінар для його учасників?

– Впевнена, що всі слухачі отримали для себе багато нової, цікавої та корис­ної інформації. До речі, кожен з них те­пер має комплект інформаційних та довідкових матеріалів для подальшого використання в роботі. Дуже важливо, щоб вони це ефективно використовува­ли, поширювали і впроваджували у своїх організаціях. А ми плануємо про­водити такі заходи регулярно. При цьо­му з кожним разом будемо намагатися робити їх усе більш корисними, висо­коякісними та ефективними.


Олексій ПЕТРУНЯ

Фото автора

 

ВІТЧИЗНЯНІ ВИРОБНИКИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ПОТРЕБУЮТЬ ПІДТРИМКИ

Об’єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України спільно з Центральною радою Профспілки працівників хі­мічних та нафтохімічних галузей промисловості України за дорученням трудових колективів фар­мацевтичних підприємств звернулися з листом до Голови Верховної Ради України Андрія Парубія, в якому висловили занепокоєння подальшою долею вітчизняних виробників лікарських засобів.

«Н ині вітчизняні ліки не поступаються якістю ім­портним, на більшості фармацевтичних під­приємств запроваджено практично всі міжна­родні стандарти виробництва, а деякі вітчизня­ні ліки не мають аналогів у світі. Українські виробники лікар­ських засобів постійно нарощують обсяги виробництва, збіль­шують асортимент і якість своєї продукції, створюють нові ро­бочі місця та є стабільними і вагомими платниками податків.

Однак, вітчизняні виробники при закупівлі за кордоном за інва­лютні кошти обладнання, устаткування, матеріалів, субстан­цій, допоміжних речовин для виробництва ліків сплачують мито та податок на додану вартість. Все це суттєво збільшує вартість вітчизняних ліків та відлякує закордонних інвесторів.

Іноземні виробники чомусь мають значні переваги на фарма­цевтичному ринку України, при їх ввезенні не виставляються такі жорсткі вимоги, як до вітчизняних виробників.

Маючи на меті підтримку вітчизняних виробників лікарських засобів, ми неодноразово зверталися до Кабміну з проханням:

– внести зміни до розпорядження КМУ від 14.08.2013 № 843-р і включити до Переліку пріоритетних галузей фармацевтич­ний сектор України;

– внести на засідання ВРУ проекти законів: «Про внесення змін до статті 197 Податкового кодексу України» стосовно звільнення при ввезенні на митну територію України від опо­даткування ПДВ матеріалів, обладнання, устаткування, комп­лектуючих виробів до нього, допоміжних речовин, які не виро­бляються в Україні та ввозяться на митну територію України резидентами-виробниками лікарських засобів для власних по­треб; «Про внесення змін до статті 282 Митного кодексу Украї­ни» щодо звільнення від оподаткування митом при ввезенні на митну територію України матеріалів, обладнання, устатку­вання, комплектуючих виробів до нього, допоміжних речовин, які не виробляються в Україні та ввозяться на митну терито­рію України резидентами-виробниками лікарських засобів для власних потреб.

У відповідь на наші звернення Міністерство економічного роз­витку і торгівлі України повідомило, що у ВРУ зареєстровано законопроекти «Про внесення змін до Податкового кодексу України» щодо сприяння інвестиційним проектам виробни­цтва лікарських засобів (реєстр. № 4508 від 22.04.2016) і «Про внесення змін до пункту 4 розділу ХХІ «Прикінцеві та пере­хідні положення» Митного кодексу України» щодо сприян­ня інвестиційним проектам з виробництва лікарських засо­бів (реєстр. № 4509 від 22.04.2016).

Просимо Вас розглянути наші пропозиції та прискорити розгляд ВРУ вказаних вище законопроектів».

Олексій ПЕТРУНЯ

17.12.2017



ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

05.04.2024 21:44

22.03.2024 19:35

15.03.2024 18:49

15.03.2024 18:46

10.02.2024 18:02

10.02.2024 18:01

10.02.2024 17:58

10.02.2024 17:48

12.01.2024 20:50

12.01.2024 20:49

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання