ВІТАЛІЙ ДРАГАН: «БУТИ НАЙПОТУЖНІШИМ ГОТЕЛЕМ КРАЇНИ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ КОЛЕКТИВУ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ТУРИСТ»
Цьогоріч готель «Турист» Приватного
акціонерного товариства «Укрпрофтур» відзначає своє 30-річчя. До свого ювілею колектив
готельного комплексу підходить із значними здобутками. Красномовно про досягнення
підприємства свідчить те, що 2016 року «Турист» визнано кращим готельним комплексом
у сегменті 3* за результатами конкурсу Kyiv Tourism Awards. Окрім того, серед найбільших
міжнародних онлайн-систем бронювань Booking.com, Expedia, HotelBeds столичний готель
«Турист» є найпопулярнішим готелем за напрямком Україна. Але, безумовно, найголовнішим
свідченням затребуваності є кількість гостей та відвідувачів, що суттєво зростає
з кожним роком. Про розвиток ГК «Турист», а також про запоруки лідерства – наша
розмова з директором готелю Віталієм Драганом.
– В
італію Володимировичу, завдяки чому, на Вашу
думку, ГК «Турист» вдається утримувати лідерство серед готелів у тризірковому
сегменті?
– Бути найпотужнішим готелем країни – це
пріоритетне завдання колективу готельного комплексу «Турист». Співробітники
вітають у своїх стінах понад 90 тис. гостей зі 140 країн світу – з такими
показниками важко змагатись будь
-
якому з готелів столиці. За нашими
статистичними підрахунками, щороку збільшення показників сягає 70–80%. Для
прикладу: в 2015 році було розміщено 58 тис. людино
-
ночей,
а у 2016
-
му – вже 91 тис.
Якість послуг, які ми надаємо, і, безумовно, їх
кількість дозволяє утримувати лідируючі позиції. Насамперед, нашою перевагою
є дуже велика база номерів – 332, доступною є й ціна на них. Ми маємо змогу
розмістити 600 людей – саме тому «Турист» є одним з найпотужніших готелів у
Києві. ГК «Турист» є лідером продажів, адже у нас є що бронювати: номери
економ, стандарт, стандарт покращений, напівлюкс, люкс. Додатковим бонусом є
сусідство з Міжнародним виставковим центром, як тільки виставка – готель
заповнюється повністю.
– «Турист» позиціонує себе як готель, що приймає
великі групи гостей, але при цьому робить акцент на індивідуальному підході
до кожного гостя. Як вам це вдається?
– Оскільки в останні роки готельний комплекс
«Турист» почав обслуговувати більше індивідуальних туристів, то і стратегія
розвитку номерного фонду була обрана саме на задоволення потреб окремо
взятого гостя. Наша стратегія базується на тому, що гість повинен мати
можливість насолоджуватися всіма зручностями, чистотою, свіжою білизною, затишком,
комфортом і якісним сервісом.
Саме тому ми провели реновацію номерного фонду,
а також ввели нові додаткові послуги для гостей. Зокрема, наразі проводимо оновлення
фасаду будівлі, капітально відремонтували 12 номерів, провели косметичний
ремонт у 100 номерах, також у 50 номерах замінили звичайні матраци на
ортопедичні, в усіх 332 номерах замінили подушки на гіпоалергенні.
Також до послуг гостей – європейський ресторан
«Турист», банкетні кімнати, 4 конференц-зали та кімната перемовин, затишний
лобі
-
бар, сауна, автостоянка на 300 паркомісць.
– Затребуваність ГК «Турист» – це, безперечно,
результат відданості та компетенції його працівників. Розкажіть про політику
роботи з персоналом.
– Варто наголосити, що штат працівників готелю
постійно збільшується. 2014 року у ГК «Турист» працювали загалом близько 100
людей, наразі – 138, а вже з 1 жовтня ми плануємо збільшити штат до 143
співробітників.
Велика увага приділяється навчанню персоналу
готелю. Щороку кращі співробітники трьох найпотужніших підрозділів продажу та
маркетингу, housekipping, прийому та розміщення відвідують найбільші форуми
міжнародного значення у сфері гостинності, де навчаються та обмінюються досвідом
з провідними фахівцями міжнародного рівня. Більше того, вважаю за обов’язок проводити
постійні семінари з підвищення кваліфікації для покоївок та адміністраторів
служби прийому та розміщення.
До речі, напередодні проведення міжнародного
пісенного конкурсу «Євробачення» ми запросили аудиторську компанію, таємний
гість якої забронював номер у нашому готелі, оселився та випробував на собі усі
можливості готелю (від бронювання за телефоном, зустрічі гостя біля стійки
ресепшн та його поселення до вирішення конфліктної ситуації, коли постояльця
потрібно переселити до іншого номера). Звичайно, ми не прагнули зробити такий
аудит задля формальності, а тому після звіту нашого таємного гостя поглянули
очима прискіпливого аудитора на наші послуги й докорінно змінили підхід до
процедури прибирання, організували тренінг для покоївок, змінили штатний
розклад, провели реновацію номерів. Саме після аудиту ми розробили спеціальні
стандарти для служби готельного господарства, детально прописали технології
прибирання для покоївок та прибиральниць. Адже у кожного працюючого в нашому
готелі має бути розуміння, якою ланкою він є у великій системі обслуговування,
і це, напевно, найголовніше – виховувати в людях розуміння і правильне
ставлення до того, що вони роблять. Я маю надію, що ми рухаємося в правильному
напрямку.
Не забуваємо також і про корпоративний дух – наш
колектив часто характеризують, як соціально активний, і це правда. Вже другий
рік поспіль ми є невід’ємною частиною спортивно
-
благодійної акції «Пробіг
під каштанами», мета якого – допомогти дитячим медичним закладам. Доброю
традицією є проведення спортивної естафети, в якій кожен учасник нашого
колективу зможе проявити себе і як спортсмен, і як лідер, організатор.
Олена ОВЕРЧУК,
«ПВ»
Фото Андрія
ТКАЧУКА
ІСТОРІЯ БУДІВНИЦТВА ГОТЕЛЮ
Історія
ГК «Турист» бере початок у далеких 60-х роках. У районі сучасної станції метро
Лівобережна планувався проект громадського центру з безліччю об’єктів, так
зване своєрідне «сіті», в тому числі з планом побудувати один з найбільших
готелів України. Передбачалися різні громадські простори: критий ринок,
торгові центри, готелі. Однак проект був змінений, і Лівобережний громадський
центр залишився виключно на папері. Сьогодні на Лівобережній можна побачити
готельний комплекс «Турист», Лівобережний поштамт, який добудували в середині
90-х, і Театр драми та комедії на Лівому березі, – це і є слід Лівобережного
громадського центру.
Відкриття
готелю передбачалось до Олімпіади – 1980, проте з 1970 року будівництво
рухалося дуже повільно, але в середині 1980-х прискорилося, і вже 1987 року
готель був збудований. Над архітектурою перлини Лівобережжя працювали такі майстри,
як Вадим Гречина, Ніна Стасюк, Вадим Гопкало та Володимир Коломієць. Головним
інженером було запрошено Леоніда Линовича. На будівництво готелю витрачено
понад 11 млн карбованців, що на той час вважалося неймовірним бюджетом.
Споруджений «Турист» вражав киян своєю висотою: на той час
93-метровий хмарочос був другим за висотою у Києві (після Будинку торгівлі), а за
кількістю поверхів – найвищим.
У СТОЛИЦІ ВІДБУДЕТЬСЯ
З’ЇЗД СОЦІАЛІСТІВ, СОЦІАЛ-ДЕМОКРАТІВ ТА ПРОФСПІЛОК
«За простих людей!» – під таким
гаслом 30 жовтня об’єднаються ліві політсили та захисники трудових прав українців.
Закликав політиків та профспілчан спільно боротись за соціальну справедливість
представник Федерації профспілок України у парламенті та голова Соціал-демократичної
партії Сергій Каплін. Участь у цьому з’їзді братимуть кілька тисяч людей з усієї
України. Влітку лідер СДП побував в усіх областях, де зустрівся з профспілковими
активами, колективами заводів та фабрик, соціалістами та соціал-демократами.
«В
усіх успішних країнах Заходу
запорука високого рівня життя та соціальних стандартів у тандемі профспілок із
соціалістами та соціал
-
демократами.
Ця шведська, данська, французька та німецька формула потрібна й Україні. Саме тому
ми розпочинаємо формування блоку «За простих людей». Це об’єднання, до якого ми
запросили всіх справжніх українських лівих – від партійців до членів первинок,
галузевих та регіональних профспілок, чия ідеологія така ж: соціальна справедливість
та захист трудових прав. Я переконаний, що українські профспілки мають бути у владі.
Без цього не здолати деіндустріалізацію і безробіття, боргові ями, в яких тримають
робітників, та не переписати начисто недолугих реформ, в які нам, як подачку, дозволяють
поки внести хіба що кілька правок. Профспілки повинні бути і в діалозі на підприємствах,
і на вуличних протестах, і безпосередньо в парламенті та уряді. А у Федерації має
бути не один представник у Верховній Раді, а ціла своя фракція. Саме тому я запросив
профспілчан долучатися до нашого блоку, куди ввійшли Соціал
-
демократична партія, Соцпартія
України, яку ми захистили від рейдерів Ківи та Авакова, а також Партія пенсіонерів
України. Участь профспілкових лідерів я вважаю визначальною у запровадженні нового
курсу для нашої держави», – заявив Сергій Каплін.
02.10.2017
|