ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЙ: ПЛАНУЄМО, ПРОВОДИМО, ОЦІНЮЄМО РЕЗУЛЬТАТ
В
ід якісної комунікації на всіх рівнях залежать імідж організації,
успішність її проєктів, щоденна діяльність та розуміння ролі в суспільстві. З
таким налаштуванням 2–4 червня у Навчально-методичному центрі Федерації профспілок
Чернігівської області відбувся тренінг для фахівців з інформаційно-комунікаційної
роботи профспілкових організацій та профоб’єднань.
Організатори заходу – Федерація профспілок України
та Міжнародна організація праці у рамках проєкту «Інклюзивний ринок праці для створення
робочих місць в Україні», що фінансується урядом Данії.
Від Профспілки працівників освіти і науки України
участь у тренінгу взяли завідувач відділу інформаційного забезпечення та комунікацій
ЦК профспілки Інна Михальченко, спеціаліст із інформаційної та аналітичної роботи
Закарпатської обласної організації профспілки Федір Смірнов, завідувач загального
та інформаційного відділу Черкаської обласної організації профспілки Людмила Неділя,
фахівець з інформаційно-аналітичної роботи Одеської обласної організації профспілки
Ганна Вінковська.
Тренінг було сегментовано на три дні роботи. Кожен з навчальних днів
містив презентаційну, дискусійну та власне практичну частини, що потребували від
учасників не лише активної роботи, а й використання техніки та смартфонів.
Відкрив захід керівник прес-центру ФПУ Юрій Работа, який розповів
про інформаційну політику Федерації профспілок України та подальшу стратегію роботи
зі ЗМІ, наголосивши на важливості створення, просування профспілкового ком’юніті
у соціальних мережах, а також презентував учасникам тренінгу практичний посібник
«SMM для профспілкових організацій».
Координатор заходу – заступник керівника департаменту міжнародних
зв’язків апарату ФПУ Роман Кравчик поінформував про п’ятирічний проєкт МОП «Інклюзивний
ринок праці для створення робочих місць в Україні», спрямований на комплексне вирішення
проблем зайнятості та ринку праці, вдосконалення механізмів управління ним, розвиток
професійних навичок учасників ринку праці та зміцнення соціального діалогу.
Практичні сесії провели тренери Марія Доманська (журналіст, менеджер
з публічних комунікацій), Сергій Чернявський (експерт НСЖУ, консультант медійних
проєктів країн Східного партнерства ЄС), Анна Пугачова (провідний експерт ФПУ).
Під час практики учасники дізнавалися про важливість внутрішньої
та зовнішньої комунікації, корисні елементи брендингу, PR-, іміджевих, рекламних,
просвітницьких та адвокаційних кампаній для профспілкових організацій, про виклики
для свободи слова в Україні. На завершення тренінгу опановували мультимедійну
платформу для створення та онлайн-обміну аматорськими відеокліпами – TikTok, яка
є надзвичайно популярною у світі соціальною мережею за кількістю підписників
і через інструменти якої можна подавати начальний чи будь-який інший контент для
молодіжної аудиторії віком до 24 років.
ПРЕС-СЛУЖБА ПРОФСПІЛКИ
ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Тетяна
Осадча,
директор Чернігівського НМЦ:
«Цей
семінар профспілкових працівників інформаційної сфери – перший, який НМЦ
приймає після суворих обмежень через пандемію COVID
-
19 цьогоріч. Варто зазначити, що
наш НМЦ завжди є надійним партнером профспілкового активу і інформаційників,
зокрема у навчанні та проведенні семінарів, брифінгів, пленумів тощо.
Понад
30 років ми розвиваємо систему профспілкового навчання, нам добре відомі
нагальні проблеми життєдіяльності як первинних профспілкових організацій, так і
інших організаційних профспілкових ланок – районних, обласних та центральних.
Крім
того, нас знають і поважають не тільки у всій Україні. Підтвердження тому —
групи слухачів профспілкового навчання з інших країн, у т.ч. – Білорусі,
Азербайджану та ін.
Високий
рівень професіоналізму персоналу НМЦ неодноразово підтверджений дипломами ФПУ:
Ми посіли І місце у номінації «Кращий навчальний заклад профспілок».
Ну і нарешті, наші
ціни вас просто здивують. Так, Чернігів — це місто з фантастичною історією, чудовою
архітектурою, приємними людьми та низькими цінами! Ласкаво просимо до нашого Центру!».
Інна Михальченко,
ЦК Профспілки працівників
освіти і науки України:
«Інформація рухає світом і впливає на всі процеси.
Її багато, вона різна, потребує перевірки, перевантажує... З нею потрібно
навчитися працювати, аби не загубитися серед інформаційного шуму.
Для якісної роботи інформаційникам в організаціях
потрібно щодня продукувати унікальний та якісний контент для своїх ресурсів –
персональних сторінок, корпоративних ЗМІ, традиційних та інтернет-медіа, й
при цьому аналізувати та перевіряти інформацію.
Сьогодні
для успішної інформаційної роботи також важливо розвивати критичне мислення, підтримувати
фахові компетенції, опановувати нові знання та прокачувати навички».
Людмила Неділя,
Черкаська обласна
організація профспілки працівників освіти і науки:
«На семінарі ми вчилися опановувати медіастратегії
профспілок та алгоритми внутрішньої комунікації в організації. За ці 3 дні отримала
багато цікавої, креативної інформації та практичних умінь ефективної комунікації.
Дякую організаторам, тренерам – було круто!».
Світлана Колинько,
первинна профспілкова
організація ЧАЕС, Атомпрофспілка:
«Цікавими, насиченими та продуктивними були ці
3 дні тренінгу з інформаційно-комунікаційної роботи в рамках співпраці між ФПУ
та Міжнародною організацією праці. Дякую організаторам, тренерам та учасникам
за плідну роботу та практичний досвід».
17.07.2021
|