« на головну 20.04.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1247)
21
Березень
 
Інтерв’ю
 
ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»

ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»


РУБРИКИ


Передплата





Статті Актуально

Короткий зліт, м’яка посадка

Короткий зліт, м’яка посадка

На державному під­приємстві «Антонов» уже 2 роки в цілко­витій секретності бу­дують новий військо­во-транспортний літак «Ан-188». Завісу таємни­чості зняли партнери – турецькі фахівці. Макет літака показали на авіа­шоу в Анталії. Під час міжнародного аерокос­мічного салону Євра­зія–2018 ухвалено істо­ричне рішення: Україна та Туреччина спільно створять середній вій­ськово-транспортний літак. Фірмові корот­кі зліт та посадка, і ціл­ковита автономність на непідготовлених аеро­дромах. Вантажопід­йомність до 50 тонн.

П роект військово-тран­спортного літака перед­бачає повну вестерніза­цію всіх комплектую­чих, впровадження су­часних та надійних технічних рі­шень, а головне – повну відповід­ність стандартам НАТО як у час­тині обладнання, так і щодо так­тики застосування літака. Закла­дені в проект рішення дозволяють створити перспективний військо­во-транспортний турбореактив­ний літак, який зможе перевозити військову техніку всіх видів, вій­ськове та будівельне обладнання, вертольоти, до 300 солдат, а також гуманітарні вантажі, палети та контейнери.

Новий літак матиме можли­вість базуватися на різних аеро­дромах, в тому числі на ґрунто­вих, здійснювати посадки на дуже короткі і смуги довжиною всього 600–800 м. Це його плюси, адже значно розширює кількість аеродромів, на яких він може за­стосовуватися. Відтак ефектив­ність новинки дуже висока, за­свідчують експерти, фахівці об’єднання «Антонов» та «Укроборонпрому».

Генеральний директор «Укроборонпрому» Павло Букін пере­конаний: «Новий літак впевнено виведе українсько-турецький проект до переліку світових лі­дерів. За результатами перегово­рів з турецькою делегацією було ухвалено перехід до практичної реалізації проекту вже найближ­чим часом».

Виробники, своєю чергою, впевнені, що сповна використа­ли свій багатий досвід і сподіва­ються, що це буде найкраща транспортна машина.

Тимчасовий керівник підпри­ємства «Антонов» Олександр Лось запевнив, що одразу після оглядин макету в Туреччині в Києві розпочали робоче проекту­вання та будування фюзеляжу.

Директор програми «Ан-188» розкрив ще одну, майже комер­ційну, таємницю: подібні літаки в світі проектуються за мільяр­ди доларів протягом 8–10 років, натомість Україна зробить це де­шевше і швидше – максимум за 4,5 року.

Турецька армія кілька років поспіль придивляється до укра­їнських транспортників. Якщо про створення «Ан-188» лише до­мовляються, на «Ан-178» турки змогли політати під час авіа­шоу. Курортне містечко Анталія з висоти пташиного польоту роз­глядав командувач німецькою жандармерією. Пізніше літаль­ний апарат тестували військові. Туреччина має другу в Європі за чисельністю армію та ще й вели­чезну територію, поблизу якої тривають військові дії, тож кра­їна хоче мати сучасні військово- транспортні літаки. І це можуть бути саме українські «Ан».

Авіашоу такого масштабу Ту­реччина проводила вперше. До участі долучилися десятки літа­ків з усього світу. Однак загаль­на увага була прикута до розро­бок «Антонова»: «Ан-178» та «Ан- 77». Останньому вистачило усьо­го 350 м, аби відірватися від зем­лі. У польоті літак розвинув мі­німальну швидкість над учасни­ками шоу, здійснив «гірку» і ефектно приземлився – виключ­но по-антонівськи.

Українсько-турецький проект із створення надсучасного «за­лізного птаха» –це новий рівень, нові досягнення. Це цілковита вигода для національної еконо­міки, визнання України як світо­вого лідера літакобудування і надійного партнера. Цей проект може стати одним з найбільш перспективних напрямків для української авіаційної промис­ловості в найближчі 30 років.

«Якщо оцінювати потенціал такої співпраці, то з упевненіс­тю можна говорити про замов­лення з боку самої Туреччини 20–30 таких літаків до 2035 року і ще близько 50 літаків на зовніш­ньому ринку. Але, як і у випадку з «Ан-70», головну скрипку в майбутньому проекті гратиме мінлива велика політика», – під­сумовує військовий експерт Ді­лан Малясов.

 


Україна: тут і зараз

Кабінет Міністрів України схвалив роз­роблений спільно з експертним середо­вищем бренд Ukraine NOW UA («Украї­на зараз»), який ста­не основою презен­тації України в світі. Відповідне рішення представив Прем’єр- міністр України Воло­димир Гройсман. «Команда Уряду, Мі­ністерства інформа­ційної політики, екс­перти працювали над створенням бренду «Україна зараз». Ро­бота завершена. Це буде бренд Украї­ни у світі», – сказав Прем’єр-міністр.

Д ержавний секретар Міністерства ін­формполітики Ар­тем Біденко заува­жив, що робота над створенням бренду тривала май­же рік. Протягом цього часу було розроблено кілька варіантів кон­цепції, що були представлені на розгляд шести фокус-групам у Великобританії, Німеччині та Польщі.

Зображення нового бренду являє собою напис Ukraine NOW, в якій слово «Ukraine» ви­користовується без кольорової заливки, слово «NOW» – жовто­го кольору. Крім того, в кінці напису є символ у синьому колі, який має асоціюватися з опові­щеннями. Передбачається, що на основі бренду буде розробле­но модульний бренд-бук, який стане «єдиним голосом» Украї­ни в усьому світі.

За словами представника агентства, яке створило бренд, люди, які ніколи не відвідували нашу країну, вважають її меш­канців закритими, агресивними та не завжди толерантними. Відтак новий бренд переконає багатьох, що Україна – відкри­та, сучасна країна, де саме зараз відбувається все найцікавіше.

Ініціатори проекту кажуть, що бренд доречно виглядатиме у зовнішній рекламі та пресі. Також розроблено мобільний додаток, який допоможе інозем­цям познайомитися з Україною.

Логотип бренду розроблено таким чином, аби його було легко використовувати не тіль­ки для презентацій та інформа­ційних продуктів, а й навіть як наліпки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобу­сів та літаків.

Прем’єр Володимир Грой­сман висловив надію, що це пер­ший і вагомий крок, аби презен­тувати Україну по всьому світі.

Нинішня подія вкотре засвід­чила, що формування позитив­ного міжнародного іміджу на­шої країни – тема надто актуаль­на. Аналітики констатують, що за весь час свого існування як не­залежної держави Україною було зроблено дуже мало для створення власного позитивного міжнародного іміджу. Маючи сприятливі умови відразу після набуття незалежності, вона так і не спромоглася виробити та ре­алізувати ефективну програму формування власного позитив­ного іміджу за кордоном.

Нині Україна має великий потенціал можливостей для за­безпечення просування своїх національних інтересів на сві­товій арені, серед яких головна роль належить зовнішньополі­тичним технологіям зв’язків з громадськістю.

21.05.2018



ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

05.04.2024 21:44

22.03.2024 19:35

15.03.2024 18:49

15.03.2024 18:46

10.02.2024 18:02

10.02.2024 18:01

10.02.2024 17:58

10.02.2024 17:48

12.01.2024 20:50

12.01.2024 20:49

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання