« на головну 16.07.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1253)
20
Червень
 
Інтерв’ю
 
СЕРГІЙ БИЗОВ: «МИ ПРАЦЮЄМО НАД ЗРОСТАННЯМ АВТОРИТЕТУ ПРОФСПІЛОК У СУСПІЛЬСТВІ»

СЕРГІЙ БИЗОВ: «МИ ПРАЦЮЄМО НАД ЗРОСТАННЯМ АВТОРИТЕТУ ПРОФСПІЛОК У СУСПІЛЬСТВІ»


РУБРИКИ


Передплата





Статті Актуально

ЛІТАКОБУДУВАННЯ – ЦЕ НАСАМПЕРЕД ВИСОКІ ТЕХНОЛОГІЇ

ЛІТАКОБУДУВАННЯ – ЦЕ НАСАМПЕРЕД ВИСОКІ ТЕХНОЛОГІЇ

Передові ідеї і технології особливо затре­бувані в наш динамічний час. Саме з таким продуктом виступає на світовому ринку державне підприємство «АНТОНОВ».

З 2015 року підприємство входить до складу державного концерну «Укробо­ронпром». Компанію, яка розробляє і створює унікальні літаки, очолюють пре­зидент Михайло Гвоздьов і генеральний конструктор Дмитро Ківа. Спільно з адмі­ністрацією соціально-економічні права та інтереси працівників обстоює первинна профспілкова організація Профспілки авіабудівників України.

ДП «АНТОНОВ», іс­торія якого на­лічує 70 років, – одне з небагатьох підпри­ємств, що реалізують по­вний цикл створення сучас­ного літального апарата – від передпроектних науко­вих досліджень до складан­ня, проведення випробувань, сертифікації, серійного ви­робництва й післяпродажно­го обслуговування.

Колектив створив понад сто типів і модифікацій па­сажирських, транспортних і спеціалізованих літаків, роз­тиражованих у кількості по­над 22 тисяч повітряних су­ден. Особливо гордяться авіаконструктори найбіль­шими у світі вантажними гі­гантами «Руслан» і «Мрія» – візитною карткою фірми. На їх рахунку 270 світових ре­кордів. Загалом літаки ком­панії встановили понад 500 рекордів.

Сьогодні ДП «АНТОНОВ» будує нові літаки модифіка­ції раніше розроблених, за­безпечує їх експлуатаційний супровід, виконує інжині­рингові роботи з підвищення ресурсу експлуатованої авіа­техніки, проводить навчан­ня і перенавчання льотного та технічного персоналу, на­правляє висококваліфікова­них фахівців для надання допомоги в освоєнні авіатех­ніки і навчання національ­них кадрів, здійснює чартер­ні міжнародні перевезення вантажів, у тому числі не­стандартні, бере участь у міжнародній кооперації з проектування та виробни­цтва авіатехніки, створює наземні транспортні засоби.

Потужний науково-техніч­ний потенціал підприємства дає змогу автоматизувати розрахунково-проектні й кон­структорські роботи; виробля­ти аеродинамічні випробу­вання моделей літаків; випро­бовувати на міцність усі типи літаків, аж до гігантських Ан- 124 «Руслан» і Ан-225 «Мрія», визначати їх ресурс; завершу­вати цикл створення літаків льотними випробуваннями; підтверджувати відповід­ність літаків нормам льотної придатності та вимогам замовника.

Специфіка галу­зі висуває особливі вимоги до форму­вання персоналу, і «АНТОНОВ» по праву пишається своїм основним надбанням – висо­копрофесійними кадрами. Нині на підприємстві пра­цює понад 12 тисяч співробітників – представників 198 професій і спеці­альностей, повний штат конструкторів і вчених, що працюють у 35 наукових напрямах. На всіх етапах створення літаків зайняті ви­сокі професіонали і справжні майстри своєї справи.

За словами президента компанії Михайла Гвоздьова, нині серед першочергових за­вдань компанії – зростання темпів виробництва і розши­рення збуту літаків «Анто­нов». У найближчих планах – випускати 20–25 літаків на рік. При цьому важливо осво­ювати нові ринки і забезпечи­ти гідне супроводження літа­ків в експлуатації.

Підприємство не стоть на місці – постійно укладають­ся нові угоди на будівництво літаків та модернізацію уже діючих моделей. Як зазна­чив генеральний конструк­тор ДП «АНТОНОВ» Дмитро Ківа, закордонні авіабудів­ники і перевізники високо оцінили найновішу розробку компанії – Ан-178. Свідчення цього – укладені контракти та інтерес до літака з боку країн Європи, Азії, Африки. Крім того, підписано угоду із Саудівською Аравією на розроблення транспортного літака Ан-132, який створю­ється на основі відомого Ан- 32. Триває співпраця з авіа­торами Франції, Німеччини, Англії, Китаю.

Проте на під­приємстві акцен­тують увагу не лише на виробни­чих питаннях, а й дбають про соці­альний захист сво­їх працівників. Так, між адміні­страцією та пер­винною профспіл­ковою організаці­єю ПАУ на ДП «АНТОНОВ», що охоплює дві пер­винні організації – головне підпри­ємство та філію ДП «АНТО­НОВ» «Серійний завод «АН­ТОНОВ», які входять до скла­ду Профспілки авіабудівни­ків України, налагоджено ефективний соціальний діа­лог, результатом якого є укладення колективного до­говору, що захищає інтереси працівників підприємства.

Та хоч там як, а головним показником дієвості соціаль­ного партнерства адміністра­ції і профкому є виплата заро­бітної плати працівників, се­редній розмір якої становить близько 7 тисяч гривень.

Серед пріоритетів адміні­страції та профспілкового комітету – охорона життя і здоров’я антонівців, створен­ня безпечних умов праці на робочому місці, організація відпочинку та оздоровлення працівників та їхніх родин.

Піклується керівництво і про людський потенціал – ін­вестує в майбутнє. Щороку колектив підприємства по­повнюють молоді фахівці, серед яких – студенти, учні старших курсів і випускни­ки київських вишів та про­фесійно-технічних закладів.

На ДП «АНТОНОВ» діє лі­такобудівний факультет – фі­лія Харківського аерокосміч­ного університету, який го­тує кваліфіковані кадри кон­структорів, технологів, керів­ників виробництва. Під час навчання молодих людей за­безпечують місцем у гурто­житку та житловому комп­лексі, виплачують надбавки. З метою професійної орієнта­ції компанія проводить робо­ту з учнями загальноосвітніх шкіл, які після здобуття ро­бітничої спеціальності ідуть працювати на підприємство.

Соціальна база «Антонова» включає три бази відпочинку на річці Дніпро, добре оснаще­ну поліклініку, спортивний комплекс, дитячі садки, дитя­чий оздоровчий комплекс, підсобне господарство «Анто­нов-Агро», гуртожитки, го­тельне господарство.

Перлиною соціальної сфе­ри є широковідомий дитя­чий оздоровчий комплекс «Антей», який виховав бага­то нинішніх виробничників.

У 2011–2012 роках у Госто­мелі для молодих спеціаліс­тів збудовано два дванадця­типоверхових будинки із за­тишними повністю умебльо­ваними квартирами. Завер­шено будівництво дитячого садка.

У липні минулого року за­кладено капсулу під фунда­мент нового багатоповерхо­вого будинку для співробіт­ників.

Не забувають на підпри­ємстві і про культурно-масо­ву роботу. Багато хто бере участь у художній самоді­яльності, цікаво та організо­вано проводяться вечори від­починку, святкові концерти. Працівники залюбки беруть участь у спортивних заходах – спартакіадах, змаганнях із різних видів спорту.

На питання, як сьогодні працює профорганізація, го­лова ППО ПАУ на ДП «АН­ТОНОВ» Віктор Гуска відпо­вів: «Це згуртована команда однодумців, мета якої – під­вищити соціальні стандарти членів профспілки. Профко­ми мають партнерські сто­сунки з адміністрацією під­приємства, у колективах створений гарний психоло­гічний клімат, що дає змогу забезпечувати виконання техніко-економічних показ­ників, нарощувати обсяги виробництва та розширюва­ти ринки збуту. Зараз завер­шується проектування і на повну триває складання но­вітнього легкого транспорт­ного літака Ан-132.

Велика увага приділяєть­ся навчанню профспілково­го активу. Проводяться різ­номанітні семінари-навчан­ня голів цехкомів, на яких розглядаються соціально- економічні питання. Робота профкомів спрямована на вдосконалення методичних матеріалів, видання пам’яток і посібників для голів цехкомів і профбюро. Розро­блено Положення про рей­тингову оцінку роботи цех­комів і профбюро за квартал. Видано брошури «Мотивація членства в Профспілці авіа­будівників України» і «Мето­дичний посібник голові цех­кому щодо питань, пов’язаних із звільненням з ініціа­тиви роботодавця».

Маючи нагоду, Віктор Гуска привітав усіх жінок із Міжнародним жіночим свя­том 8 Березня і побажав їм міцного здоров’я і творчого довголіття.

Тетяна РУБАН, «ПВ»

Фото автора та Кирила ЛАТИШЕВА

 

  • ІЗ ПЕРШИХ ВУСТ
Віктор ГУСКА, голова ППО ПАУ на ДП «АНТОНОВ»:

«Профоргані­зація на ДП «АНТОНОВ» складається з двох первин­них організацій – головного підприємства та філії ДП «АНТОНОВ» «Серійний за­вод «АНТОНОВ», які вхо­дять до складу Профспілки авіабудівників України. Це згуртована команда одно­думців, мета якої – підви­щити соціальні стандарти членів профспілки».

Дмитро КІВА, генеральний конструктор ДП «АНТО­НОВ»:

«Ми давали й нині даємо Україні і світу найкращі, най­сучасніші літаки, за які не со­ромно нашому колективу і всій країні. Авіабудівники та перевізники високо оцінили наше найновіше розроблен­ня – Ан-178. Свідчення цьому – укладені контракти та ін­терес до літака з боку країн Європи, Азії, Африки».

Михайло ГВОЗДЬОВ, президент ДП «АНТОНОВ»:

«Серед пер­шочергових завдань – зростання темпів виробни­цтва і розширення збуту лі­таків «Антонов». Найближ­чим часом ми плануємо до­сягти випуску 20–25 літаків на рік. При цьому важливо освоювати нові ринки та забезпечити гідне супроводження літаків в експлу­атації».

05.03.2016



ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

10.07.2024 21:02

08.07.2024 20:16

08.05.2024 21:25

08.05.2024 21:01

05.04.2024 21:44

22.03.2024 19:35

15.03.2024 18:49

15.03.2024 18:46

10.02.2024 18:02

10.02.2024 18:01

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання