« на головну 27.11.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1262)
07
Листопад
 
Інтерв’ю
 
ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ – ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ ТА ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ

ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ – ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ ТА ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ


РУБРИКИ


Передплата





Статті Що відбувається?

У небо піднявся АН-178

У небо піднявся АН-178

 7 травня з аеродрому Державного підприємства «Антонов», що у Гостоме­лі, піднявся в небо новий транспортний літак Ан-178. Перший політ, який три­вав годину, виконав екіпаж пілотів-випробувачів ДП «Антонов», у складі якого командир екіпажу льотчик-випробувач 1-го класу Андрій Спасибо, другий пі­лот – льотчик-випробувач 1-го класу, Герой України Сергій Трошин і провідний інженер-випробувач Микола Сидоренко.

Тетяна РУБАН

«ПВ»

За польотом повітряного суд­на спостерігали генераль­ний конструктор ДП «Анто­нов» Дмитро Ківа, числен­ні гості, серед яких – прези­дент АТ «Мотор Січ» В’ячеслав Бо­гуслаєв, генеральний конструктор ДП «Івченко-Прогрес» Ігор Кравчен­ко, Герой України Олександр Качу­ра, керівник робочої групи зі ство­рення Об’єднання організацій ро­ботодавців галузі Віктор Салюта, голова Профспілки авіабудівників України Ярема Жугаєвич, заступ­ник голови Об’єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві «Київська міська рада профспілок» Володимир Рижих, представники багатотисячного трудового колек­тиву, журналісти.

Після приземлення в аеропор­ту екіпаж зустрічали Дмитро Ківа, в. о. командувача Повітряних Сил ЗС України Сергій Дроздов; коман­дир екіпажу Андрій Спасибо допо­вів Дмитрові Ківі про успішне вико­нання польотного завдання.

Під час урочистостей відбула­ся церемонія презентації літака та підписання контрактів на постачан­ня Ан-178 за кордон. Так, підписано документи із президентом азербай­джанської компанії «Silk way» За­уром Ахундовим про продаж деся­ти літаків, а також із китайською компанією Beijing A-star space and technology про виготовлення двох повітряних суден.

Генеральний директор цієї ком­панії пан Ван Хунлян зазначив, що Ан-178 гарний літак, який має ве­ликі перспективи на ринку Китаю. «Ми маємо намір придбати два лі­таки, а згодом – організувати спіль­не виробництво Ан-178 у Китаї», – наголосив Ван Хунлян.

За словами Дмитра Ківи, компа­нії багатьох країн висловили готов­ність придбати близько ста таких машин. Льотні випробування новин­ки триватимуть рік-півтора, але вже нинішнього літа її буде представле­но на одному із найпрестижніших авіасалонів Франції Ле Бурже.

Середня вартість одного літака становить 40 млн доларів. Наразі новим Ан-178 зацікавилася Саудів­ська Аравія, а також інші країни Перської затоки.

Під час прес-конференції коман­дир екіпажу Андрій Спасибо наго­лосив на високих льотно-технічних та експлуатаційних характеристи­ках нового літака, зазначивши, що машина слухняна у керуванні і всі системи добре показали себе.

До цієї відповідальної події ко­лектив «Антонова» готувався кіль­ка років. Напружена робота закін­чилася вдалим зльотом і посадкою нового Ан-178. Як зазначив голова первинної організації профспілки авіабудівників на ДП «Антонов» Ві­ктор Гуска, створення нового літа­ка, а також розгортання його серій­ного виробництва дасть змогу по­вністю завантажити робочі місця, забезпечити працівників підприєм­ства заробітною платою. «Держава має створити всі умови для вироб­ництва авіаційної техніки, зберег­ти висококваліфікований колек­тив, який випускає такі машини», – зазначив Віктор Гуска.

Літак Ан-178, який розробляли з 2010 року на базі пасажирського Ан-158, був створений на заміну відо­мому транспортнику Ан-12. Ця ма­шина розрахована на перевезення вантажів завважки близько 18 тонн, розвиває швидкість до 820 км/год і долає відстань близько 5 тис. км без дозаправки.

За словами фахівців, істотна осо­бливість літака Ан-178 полягає у спроможності перевезення всіх іс­нуючих типів пакетованих ванта­жів (у контейнерах і на піддонах), зокрема великовантажних кон­тейнерів 1С, що свідчить про ефек­тивність цього транспортного за­собу для логістичної підтримки у комерційній експлуатації, зброй­них силах, а також для застосуван­ня в умовах надзвичайних ситуа­цій. Як і всі «антонівські» літаки, військовий варіант Ан-178 успад­ковує такі необхідні для військово-транспортного літака якості, як можливість базування на малопід­готовлених аеродромах, автоном­ність, високу надійність та бойову живучість.

 

Здорове покоління – сильна армія і держава

Настав час, і у державі заговорили про силь­ну армію. Щоб це не залишалося на рівні декларацій, чергових намірів чи прикриття підозрілих справ, мусить бути запроваджена комплексна програма дій, яка починається зі школи, виховання здорового молодого поко­ління. Коли ж закриваються, не фінансують­ся відомчі дитячі юнацько-спортивні шко­ли, і нашу Миколаївську ДЮСШМіністерства молоді і спорту, яка, на рівні місцевому і ре­гіональному, є під опікою і фінансуванням відділу освіти, мають намір зробити плат­ною для батьків, це означає занепад дитячо­го спорту, великий мінус здоровому способу життя молоді та плюс дитячій бездогляднос­ті на вулиці.

Олег ГНАТІВ

заступник голови Миколаївської районної організації Профспілки працівників освіти і науки України

Свідомого захисника Вітчизни, патріота ви­ховують з юних літ, турбуються про його здоров’я, а найперше тут – заняття спортом. Тож навіть матеріально вигідно державі дбати про якість уроків фіз­культури – з дитячого садка і з першого класу. Важливо, аби уроки фізичної культури в початкових класах були такі ж обов’язкові, як і уроки мате­матики. Кажемо, що здоров’я дитини поза конкуренцією, та коли йдеться про фізкультуру, її спокійно замінюють уроком читання. Та й учителі початко­вих класів більше зорієнтова­ні професійно на якість знань учня, ніж на пріоритет його здоров’я.

На мою думку, варто було б поступово з першого класу доводити до того, щоб уроки фізкультури вів спеціаліст, а не вчитель початкових класів. Бажано, для користі справи, без матеріального їх обме­ження. Тим паче, що багато тренерів-викладачів і викладачів-тренерів мають заняття у загальноосвітніх школах. Це позитивно в тому плані, що викладачі, які закінчили ін­ститут, чи як тепер – універси­тет фізкультури, крім педаго­гічних знань, мають відповід­ні знання з медицини, валео­логії тощо. Сказавши «А», ма­ємо за вимогою часу сказати «Б», тобто прирівняти тренерів-викладачів до учителів, забезпечивши їх відповідни­ми соціальними гарантіями.

За вимогою життя і часу ми вже належимо до профспілки працівників освіти і науки, тільки в державі цю прина­лежність намагаються в соці­альному плані зводити на ма­нівці. Дивно виглядає, що ми, викладачі, тренери дитячих спортивних шкіл, маємо ви­плату за сумлінну працю, але не маємо за престижність. Виховувати здорове поколін­ня – основу армії і держави – хіба не престижно?

У минулі роки нам спробува­ли урізати відпустки із 42 днів до 24. Тоді ми справді відчули силу та важливість нашої осві­тянської професійної спілки. Я, як голова профкому Мико­лаївської ДЮСШ, звернувся за порадою і допомогою до голови районної організації Степанії Дубик. Отримали відповідну консультацію та підтримку обласної галузевої профспілки, написали листи у міністерства й отримали від­повідь: нам таки належить 42 дні. Адміністрації школи (що й внесли в наш колективний договір з роботодавцем) – 24 дні плюс сім. До слова скажу, якби не наша потужна галузе­ва профспілка, то всі інші ко­леги таки обходилися б 24 днями відпустки.

Відповідь з міністерства наш директор зачитав на обласній нараді, тож усі колеги скорис­талися нашою правовою ін­формацією.

Миколаївська ДЮСШвиховує 438 дітей району в секціях з футболу, легкої атлетики, во­лейболу, плавання, настіль­ного тенісу. Працюють філії у сільських школах. Маємо майстрів спорту, наші вихо­ванці брали участь у міжна­родних змаганнях, чемпіона­тах світу юніорів з легкої атле­тики, футболу.

У громадській професійній організації, для прикладу, в тому ж Миколаївському райо­ні, ми разом – школа, поза­шкільні заклади освіти. Роби­мо одну спільну справу в на­вчанні і вихованні дітей.

Сподіваємося, наша проф­спілка на рівні обласному і всеукраїнському ставитиме послідовно та настійно питан­ня про те, щоб викладачі по­зашкільних освітянських уста­нов мали всі пільги й соціаль­ні права, які має вчитель за­гальноосвітньої школи.

28.05.2015



ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

25.11.2024 20:08

25.11.2024 20:07

25.11.2024 20:06

25.11.2024 19:49

11.11.2024 21:24

11.11.2024 21:23

25.10.2024 21:44

11.10.2024 22:50

10.10.2024 22:03

08.09.2024 21:09

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання