« на головну 18.04.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1247)
21
Березень
 
Інтерв’ю
 
ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»

ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»


РУБРИКИ


Передплата





Статті Збагачуємо здоров`ям

ПРОФСПІЛКОВІ КУРОРТНІ ТА САНАТОРНІ КОМПЛЕКСИ: ШВЕДСЬКИЙ ДОСВІД

ПРОФСПІЛКОВІ КУРОРТНІ ТА САНАТОРНІ КОМПЛЕКСИ: ШВЕДСЬКИЙ ДОСВІД

Сьогодні такі формати харчування, як «шведський стіл» та «швед­ська лінія» є надзвичайно популярними в світовій практиці готель­но-ресторанної та оздоровчої сфери. Ці поняття, напевно, знає кожен: усі частування виставляються для широкого доступу і по­стійно оновлюються. Свобода вибору та економія часу зробили цей формат одним з улюблених у системі громадського харчуван­ня. «Шведський стіл» дозволяє підлаштуватися під режим відпо­чивальника, який квапиться на пляж або на процедури, чи груп ту­ристів, у яких щільно розписаний туристичний маршрут.

ЛЮДИ ОБИРАЮТЬ «ШВЕДСЬКУ ЛІНІЮ»

Серед переваг «шведського столу» для відпочиваючих можна виділити таку, як щоденний асортимент з понад 50 найменувань страв, напоїв, кулінар­них виробів та фруктів на сніда­нок, обід і вечерю. А вибір страв і напоїв здійснюєть­ся гостями самостійно, виходячи з власних вподобань або в рам­ках запропонованих лікарем дієт. Розмір порцій і кількість підходів до «швед­ського столу» – необ­межений. Також вар­то підкреслити шано­бливе та уважне ставлен­ня до кожного гостя з боку обслуговуючого персоналу, адже вони допомагають у виборі страв і обслуговуванні. Надзвичайно важливим є те, що люди, які відчувають нездужан­ня або мають фізичні вади, обслугову­ються індивідуально через офіціанта, також без обмежень у розмірах порцій. Окрім того, гості мають змогу обирати собі їжу в гарній, оформленій в єдиному стилі залі, привітні офіціанти одягнені у фірмову уніформу, а посуд завжди ви­блискує чистотою. Що ж стосується ат­мосфери загалом, то її доповнює легкий музичний супровід. Відчуття чистоти, достатку, свята й важливості не поли­шає жодного гостя протягом усього часу прийому їжі.

ПЕРЕВАГИ ДЛЯ САНАТОРНО- КУРОРТНОГО КОМПЛЕКСУ

Без додаткових капіталовкладень са­наторій, готель чи туристична база отри­має нову привабливу послугу на досить високому рівні, із застосуванням світо­вих стандартів сервісу. Крім того, ліку­вальне харчування (якщо таке є) за всіма дієтами буде на новому рівні обслугову­вання. А от можливість широкого вибору і необмежене споживання страв підви­щує лояльність відпочиваючих до сана­торію в цілому. Ще одна перевага вико­ристання цієї системи харчування – висо­ка пропускна здатність, яка дозволяє збільшувати номерний фонд закладів. У цілому ж, введення «шведського столу» покращує якість обслуговування та під­вищує престиж і статус вашого закладу.

НОВИЙ ФОРМАТ ХАРЧУВАННЯ

Розвиток «шведських ліній» у сфері громадського харчування санаторно-ку­рортних комплексів – це відносно нове слово в туристичній індустрії України. Що, в свою чергу, рано чи пізно при­веде до переформатування сис­тем харчування на всіх об’єктах відпочинку та оздоровлення у нашій державі. Будьте одни­ми з перших, це зна­чно посилить вашу конкурентоспромож­ність. А ми вам у цьо­му допоможемо! Наша компанія «Світлиця» бере на себе вирішення всіх адміністративних та виробничих питань, пов’язаних із організацією та роботою підприємства харчування. Не порушую­чи виробничого циклу вашої оздоровни­ці, ми протягом 14 днів після підписання договору якісно перешикуємо існуючу систему харчування у вашій їдальні на прогресивну сучасну систему харчуван­ня «шведський стіл».

Обираючи нас як свого партнера, ви забудете про проблеми з контролюючи­ми органами та турботи, пов’язані з ви­несенням продуктів, що так поширено в сфері громадського харчування.

Ми не женемося за дешевизною про­дукту, наша головна мета – це підтримка репутації за допомогою правильної, від­повідальної та чесної роботи із замовни­ком. Принципом роботи всього нашого колективу є створення сервісу, завдяки якому ваші відпочиваючі захочуть від­відувати ваш об’єкт відпочинку/оздо­ровлення знову і знову.

Якщо прагнете європейського майбут­нього – розпочніть із себе!

ПРО КОМПАНІЮ ®

Компанія «Світлиця» займається підвищенням рівня організації харчування підприємств санаторно-курорт­ного типу. Ми впроваджуємо та супроводжуємо систему ресторанного харчування «шведська лінія». «Світ­лиця» успішно зарекомендувала себе в таких оздоровницях, як санаторій «Курпати», санаторій «Україна», санаторій «Орлине гніздо», санаторій матері та дитини «Ясна Поляна» (Крим), База відпочинку ім. Соїча (м. Харків). Зараз надаємо послуги в санаторії з посиленим дієтичним харчуванням «Сонячне Закарпаття» та об’єднанні санаторіїв «Моршинкурорт».


НАШІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

1. Витрати з придбання та утримання професійного обладнання та інвентарю для «шведської лінії».

2. Надання нового посуду і столових приборів.

3. Підбір та пошиття стилізованої фор­ми для персоналу.

4. Придбання текстилю, пошиття столової білизни для «шведської лінії», декор і ди­зайн інтер’єру ресторану в єдиному стилі.

5. Придбання витратних матеріалів.

6. Придбання миючих та дезінфікуючих засобів, що необхідні за вимогами СЕС.

7. Підбір, професійне навчання і утри­мання персоналу ресторану.

8. Взаємодія з органами СЕС та іншими держструктурами.

9. Закупівля, складування, зберігання продуктів харчування відповідно до са­нітарно-епідеміологічних вимог.

10. Транспортні та комунальні витрати.

11. Зарплата персоналу і податки.

12. Надання для роботи на харчоблоці кваліфікованого персоналу, що прой­шов медичний огляд, з наявністю ме­дичних книжок.

13. Організація роботи персоналу з до­триманням правил техніки безпеки й охорони праці, не порушуючи встанов­леного режиму.

ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ ®

Компанія «Світлиця» добре знає специфіку ринку харчування са­наторно-оздоровчих закладів та використовує чітко налагоджені методи роботи.

Запрошуємо вас до взаємовигідної співпраці, з радістю допомо­жемо вашим закладам стати ще привабливішими та більш затре­буваними серед українців. Ми пропонуємо триразове, за необхід­ності – чотириразове харчування за методом «шведський стіл», за узгодженим із замовником меню. Ціна – договірна.

КОНТАКТИ:

Компанія «Світлиця»

Директор – Юрій Кручин

Тел. для довідок: (098) 988-58-88

16.12.2016



ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

05.04.2024 21:44

22.03.2024 19:35

15.03.2024 18:49

15.03.2024 18:46

10.02.2024 18:02

10.02.2024 18:01

10.02.2024 17:58

10.02.2024 17:48

12.01.2024 20:50

12.01.2024 20:49

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання