НАГЛЯДОВА РАДА ПрАТ «УКРПРОФТУР» ПІДБИЛА ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗА 2017 РІК
З метою підбиття підсумків роботи
Товариства за минулий рік та напрацювання перспективних планів на поточний період,
у готельному комплексі «Турист» м. Києва 20 березня відбулося планове засідання
Наглядової ради ПрАТ «Укрпрофтур».
Г
оловував на засіданні голова Наглядової ради ПрАТ «Укрпрофтур»
Ярема Жугаєвич.
На засіданні було розглянуто низку
питань, основними з яких були: «Про результати фінансово- господарської
діяльності ПрАТ «Укрпрофтур» за 2017 рік»; «Про розподіл прибутку Товариства за
фінансовими результатами 2017 року»; «Про коригування основних показників
фінансово-господарської діяльності Товариства на 2018 рік» та «Про проведення
річних Загальних зборів Товариства».
Згідно з доповіддю президента Товариства
Сергія Стрільця, за звітний період дочірніми підприємствами та господарськими
товариствами системи ПрАТ «Укрпрофтур» забезпечено повне виконання основних
завдань, поставлених акціонерами Товариства по всіх напрямках роботи, та в
результаті їх діяльності отримано Товариством сукупних доходів на загальну
суму 195,7 млн грн, що на 46,0 млн грн більше від плану і становить 131%
виконання планового показника за звітний період. Одночасно Правлінням
Товариства досягнуто чистого прибутку від ведення прямої господарської
діяльності в розмірі 3443 тис. грн, що на 943 тис. грн більше від планового
показника і становить 138% його виконання.
Рентабельність фінансового результату до
необоротних активів Товариства досягнуто до рівня 5,1%, що підтверджує
впевнений ріст усіх фінансових показників.
За результатами роботи Товариства в 2017
році, порівнюючи маркетингові показники з аналогічним періодом 2016 року, Правлінням
досягнуто позитивної динаміки з покращення якості надаваних готельних послуг
та збільшення показників обслуговування туристів у готельних комплексах системи
ПрАТ «Укрпрофтур» і забезпечено приріст фінансових результатів.
Так, за 2017 рік готельними комплексами
системи ПрАТ «Укрпрофтур» в розрахунку діючих підприємств було обслуговано
154208 туристів, що в порівнянні з 2016 роком більше на 10063 туристів, та
відповідно приріст склав 7%, а також було реалізовано 387738 людино-днів, що в
порівнянні з 2016 роком більше на 37057 людино-днів, та відповідно приріст
склав 11%.
Виручка від реалізації готельних послуг
підприємств системи Товариства склала 101330 тис. грн, що на 27887 тис. грн
більше, ніж у 2016 році, та приріст її становить 38%, а середньодобова
щоденна виручка готелів уже становить 19762 грн, протягом 2017 року зросла на
38,5%, та відповідно на 5500 грн.
Протягом звітного року органами
управління Товариства значна увага приділялася аналізу щоквартальної фінансової
звітності суб’єктів господарювання системи ПрАТ «Укрпрофтур» з метою розробки
більш рентабельного планування бюджету Товариства на наступний 2018 рік.
Так, після опрацювання фактичних результатів 9 місяців роботи
та очікуваних показників 2017 року в цілому, за належним поданням Наглядової
ради Товариства, Загальними зборами акціонерів ПрАТ «Укрпрофтур» 7 грудня
2017 року було затверджено основні показники фінансового плану для суб’єктів
господарювання системи ПрАТ «Укрпрофтур» на 2018 рік з розміром доходів від надання
туристсько- екскурсійних та інших послуг 155000 тис. грн та розміром чистого
прибутку 2750 тис. грн.
Вперше у діяльності Товариства в новий 2018 рік ПрАТ
«Укрпрофтур» увійшов із наявним і затвердженим бюджетом нового року.
Підбиваючи підсумки роботи суб’єктів господарювання системи
ПрАТ «Укрпрофтур» за 2017 рік за їх уже фактичними показниками роботи року, які
попередньо були розглянуті на балансових комісіях Товариства, та обговоривши
їх результати на розширеному засіданні Правління ПрАТ «Укрпрофтур», що
відбулося в м. Києві 6 березня 2018 року за участю керівників суб’єктів
господарювання системи ПрАТ «Укрпрофтур», з надією на краще і з метою
підвищення рівня рентабельності Товариства, чистого прибутку для акціонерів,
Правлінням надано пропозиції Наглядовій раді щодо коригування в бік збільшення
показників фінансового плану суб’єктів господарювання системи ПрАТ
«Укрпрофтур» 2018 року.
Так, 20 березня 2018 року, за прийнятим рішенням Наглядової
ради ПрАТ «Укрпрофтур», погоджено для Товариства збільшення розмірів планових
фінансових показників 2018 року, а саме:
– доходи від надання послуг – у розмірі 198700 тис. грн, де
приріст до попереднього плану 2018 року складає +28,2%;
– чистий прибуток – у розмірі 2900 тис. грн, де приріст до плану
складає +5,6%.
Сергій СТРІЛЕЦЬ,
президент ПрАТ «Укрпрофтур»
ПОШУК НОВИХ ШЛЯХІВ ПОСИЛЕННЯ
ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОФСПІЛОК
ТА КОНСОЛІДАЦІЇ ПРОФСПІЛКОВОГО РУХУ
Підготовці до четвертого засідання Ради Федерації профспілок України,
запланованого на 29 березня, були присвячені питання порядку денного Президії ФПУ,
що відбулась 27 березня у приміщенні столичного готельного комплексу «Турист».
Г
оловував на засіданні Голова
Федерації профспілок України Григорій Осовий.
Президія Федерації профспілок України постановила внести
пропозиції Раді ФПУ щодо проекту порядку денного четвертого засідання, що
відбудеться 29 березня у конференц-залі готелю «Турист».
Зокрема, на засіданні Президії було розглянуто проекти постанов
Ради ФПУ:
– «Про виконання рішень VII З’їзду ФПУ щодо організаційного і
фінансового зміцнення Федерації профспілок України, її членських організацій
задля посилення ефективності дій на захист прав членів профспілок»;
– «Про Стратегію інформаційної діяльності ФПУ на 2018–2021 роки»;
– «Про наступ на права профспілок, у тому числі майнові»;
– «Про виконання бюджету Федерації профспілок України за 2017 рік
та бюджет ФПУ на 2018 рік».
Також члени Президії ФПУ розглянули питання «Про стан виконання
постанови Ради ФПУ від 25 квітня 2017 року «Про виконання вимог профспілок із
захисту прав та інтересів працюючих та пріоритетні завдання на 2017 рік».
Під час обговорення питань порядку денного відбулася гостра та
конструктивна дискусія щодо забезпечення організаційно-фінансового зміцнення
ФПУ, пошуку нових шляхів посилення ефективності діяльності профспілок,
консолідації профспілкового руху, збереження його фінансової спроможності та
єдності.
Наступного дня, 28 березня, на засіданні Президії ФПУ було
розглянуто питання управління майновим комплексом ФПУ, а також організаційні
питання.
Олена ОВЕРЧУК, «ПВ»
06.04.2018
|