Семінар-тренінг було присвячено питанню «Інформаційна політика:
від внутрішньої мобілізації до мотиваційної підтримки профспілок суспільством.
Комунікативна компетентність профспілкового мотиватора». Учасники обговорили питання
законодавчої та нормативно-правової бази діяльності профспілок, Укрелектропрофспілки
зокрема, у напрямі реалізації інформаційної політики, джерел інформації та цільової
аудиторії профспілок, окреслили головні завдання, що стоять перед первинними
та обласною організаціями профспілки.
Слухачі взяли участь у тренінгах, на яких набували навичок
налагодження невербальної комунікації, вчилися формувати поведінку та імідж задля
сприйняття партнерами, обговорили та напрацювали методику вербальної комунікації
між профспілковими активістами й потенційними членами профспілки.
Спираючись на SWOT- аналіз, група розглянула широку палітру ділових
проблем та можливі варіанти їх вирішення. Були апробовані ситуативні завдання
з практики тощо.
У ході реалізації навчального заходу були сформовані рекомендації
для вдосконалення інформаційної роботи первинних, обласної організацій профспілки,
а також Укрелектропрофспілки в цілому.
Насамкінець учасники семінару-тренінгу отримали роздаткові матеріали,
які неабияк знадобляться їм у повсякденній роботі.
Олександр ПРОСКУРНЯ,
учасник першої групи дансько-українського проекту
ГОВОРЯТЬ УЧАСНИКИ СЕМІНАРУ-ТРЕНІНГУ:
Світлана ШЕХОВЦОВА, Юлія ДРЮЧКОВА, Харківське вище професійне
механіко-технологічне училище:
«…Ми вкотре впевнилися, що профспілка була і залишається вірним
захисником наших інтересів, надійним другом та порадником у життєвих ситуаціях».
Таміла СКАЧКО, АК «Харківобленерго»:
«…Я отримала нові знання, обмінялась досвідом роботи. Тепер
у мене багато друзів і я зрозуміла, що після наших тренінгів можу з легкістю знайомитися
і першою заводити розмову. Дякую організаторам!»
Ольга ЛАКІНСЬКА, Анастасія АМЕЛІЧКІНА, ДП завод «Електроважмаш»:
«Дякуємо за змістовно проведений час! За пізнавальний семінар,
який допоможе нам покращити нашу роботу з людьми, адже це дуже важливо для голови
цехового комітету».
Анатолій КОЛОДЬКО, ПАТ «Харківська ТЕЦ-5»:
«Дякуємо дуже за чудовий семінар! Сподобалося абсолютно все.
Прекрасне спілкування, веселі тренінги, креативний відпочинок. Профспілка – так
тримати. Ми тебе любимо!»
Вікторія ФЕДОРЧЕНКО, ТОВ «БрокЕнергія»:
«Висловлюю щиру подяку за організацію та проведення виїзного
семінару. Ця поїздка для мене запам’ятається насамперед спілкуванням з гарними
молодими людьми, цікавими завданнями. Дізналася багато нового з профспілкової
тематики».
ДАНСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ ПРОЕКТ КРОКУЄ РЕГІОНАМИ
18 травня в рамках реалізації навчального проекту між ФПУ і данською
профспілкою 3F
відбувся другий етап навчання у Вінницькій обласній організації профспілки працівників
ЖКГ, до якого було залучено 20 молодих спілчан – представників профспілкових організацій
підприємств КП «Вінницька транспортна компанія», КП «Вінницяоблтеплоенерго», МКП
«Вінницяміськтеплоенерго».
Досвід данських колег, особливо у питаннях організації профспілкового
захисту, викликав зацікавленість у молодих профспілкових активістів – учасників
проекту. Адже багато проблем, які вирішують данські колеги, схожі на ті, з якими
стикаємося і ми в нинішніх українських реаліях, тож перейнявши досвід, ми зможемо
змінити на краще життя профспілкової громади.
Докладно були розглянуті питання з організації та методики
профспілкового навчання в профспілці 3F. Методи ведення переговорів у Данії з метою
укладання колективних договорів формувалися тривалий час і мають майже вікову історію,
детально регламентовані, до того ж держава не є стороною перемовин, а лише арбітром,
який встановлює правила гри, обов’язкові для сторін.
Практичні заняття в групах, виконання завдань були побудовані
на застосованих Пером Айзенрайхом «п’яти полицях», що є універсальною моделлю,
на основі якої можна будувати власні проекції необхідних змін та очікуваних результатів.
Психологічні тести, що їх використовували під час навчання, були покликані закріпити
набуті вміння та отримати знання, які ми раніше не враховували, проте які сприятимуть
ефективній підготовці до ведення колективних переговорів. Виконані в групах завдання
були презентовані для загального обговорення та продемонстрували не тільки можливості
більш плідної праці у команді, а й дали змогу розкрити себе багатьом молодим профспілковцям.