КОСТЯНТИН НАВРОДСЬКИЙ: «ВІДРОДЖЕННЯ ПРОФСПІЛКОВОГО РУХУ»
– Костянтине, соціальною карткою здебільшого користуються дорослі
профспілчани, а як щодо активного залучення молоді?
– Ви ніби читаєте мої думки. Наша команда Центру соціальних
послуг ФПУ активно працює в цьому напрямі. Наразі створено новий сайт Центру: www.
cesp.pro, який стане платформою для старту нового напрямку розвитку соціальної
картки. Це соцкарта_student.
– Нашим читачам цікаві деталі, звісно, якщо це не таємниця.
– ЦСП – не секретна організація. Даний проект розроблений спеціально
для студентських профспілок та має на меті популяризувати діяльність профспілок
у цілому.
Студентство – майбутній фундамент для всіх галузевих та всеукраїнських
профспілок. Сьогоднішні хлопці та дівчата вже завтра вирішуватимуть, чи вступати
їм у профспілкову організацію на виробництві, підприємстві чи в організації. І
саме від того, наскільки якісно сьогодні зі студентством буде проводитись пропагандистська
та роз’яснювальна робота на тему «переваг членства в профспілці», залежить майбутня
чисельність і якість профспілок. На мою думку, відродження і реформування профспілкового
руху потрібно починати саме зі студентської молоді. І соцкарта_student – перший
крок до цього.
Соцкарта_student – це та ж соціальна картка, тільки з додатковими
сервісами, й оформити її можуть лише профспілчани-студенти.
– То в чому ж полягає різниця між соціальною карткою та соцкарта_student?
– По-перше, у зовнішньому вигляді. Лицевий бік картки є однаковим
для всіх, а от на звороті є фото та інформація з особистими даними студента –
це П.І.Б., рік вступу та закінчення вишу, назва первинки, університету/інституту/факультету
та спеціальність.
По-друге, набір сервісів. Студенти, порівняно з дорослими профспілчанами,
ще більш обмежені в грошах, плюс у них є свої потреби. Тож наша команда вирішила
взяти за основу всі сервіси із соцкарти для дорослих та додати 7 студентських сервісів.
– Чи є вже перші зацікавлені програмою студпрофкоми?
– Так, попит формує пропозицію. Першу презентацію соцкарта_student
планується провести вже найближчим часом у первинній профорганізації студентів,
аспірантів та докторантів Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова.
– Зі студентами все зрозуміло, а от як ЦСП зацікавлює студентські
профкоми?
– Як казав класик, треба вміти зробити пропозицію, від якої
неможливо відмовитися. Профкоми студентів ми зацікавлюємо насамперед можливістю
вийти на новий, більш сучасний рівень роботи.
Кожна соцкарта_student оздоблена унікальним 13-значним кодом,
який присвоюється одній людині. Центром соціальних послуг розроблена спеціальна
програма, що дозволяє вести облік всіх членів студентської профспілки в електронному
вигляді.
У первинку на комп’ютер ми встановлюємо таку програму безкоштовно.
І коли студент приходить до студпрофкому, пред’являє картку, голова профкому вводить
номер його картки у програму й на екрані у нього з’являється така інформація, як
П.І.Б. студента, рік вступу та закінчення вишу, назва інституту/факультету, спеціальність,
соціальний стан студента з копіями підтверджуючих документів, дані про здібності,
отримання матеріальної допомоги чи премії, а також будь-яка інша необхідна первинці
інформація.
– Костянтине, дякую Вам за інтерв’ю і бажаю успіхів у нелегкій
справі. І додам від читачів «ПВ», що ми стежимо за розвитком соціальної картки
і чекаємо новин.
Дар’я Лазарєва,
спеціально для «ПВ»
УВАГА!
ВНИМАНИЕ!
ATTANTION!
NOTA BENE!
ACHTUNG!
Центр соціальних послуг змінює офіційний сайт cesp.com.ua на
cesp.pro. Новий сайт буде оснащено «персональним кабінетом» для кожного користувача
соціальної картки.
За словами директора ЦСП Костянтина Навродського, даний крок
є вимушеним через збільшення кількості користувачів соцкарток. За допомогою нової
функції користувачі зможуть відслідковувати свої звернення до Центру соціальних
послуг.
Нагадуємо, що основною функцією соціальної картки є безкоштовні
юридичні консультації профспілчан 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
Оформити соціальну картку має право будь-який член профспілки.
Для цього достатньо зателефонувати на безкоштовну гарячу лінію:
0800-210-308.
7 СЕРВІСІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗА СОЦКАРТА_STUDENT
1 НАВЧАННЯ
Сервіс включає в себе можливість пройти навчання в різних університетах/інститутах
України або навчатися на мовних курсах за кордоном на пільгових умовах.
2 ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА
Сервіс включає в себе можливість проходження виробничої практики
за спеціальністю за кордоном на пільгових умовах.
3 ЗАКОРДОННИЙ ТУРИЗМ
Сервіс включає в себе персональну консультацію перед оформленням
візи, при бронюванні авіаквитків та готелів, розсилку на електронну пошту власникам
карток інформації про актуальні лоукост-перевезення та знижки за кордоном на проживання
та розваги (дні безкоштовних музеїв тощо).
4 ДИСКОНТНА ПРОГРАМА ДЛЯ СТУДЕНТІВ
Сервіс включає в себе надання знижок при пред’явленні соціальної
картки на розваги в нічних клубах, на послуги в салонах краси, тренувальних залах,
магазинах та ін. Перелік знижок постійно поповнюється залежно від заявок користувачів
карток.
5 ГРАНТИ
Для користувачів соцкарта_student та первинних профспілкових
організацій – партнерів ЦСП щомісяця на електронну пошту надходитиме інформація
з актуальними грантами від міжнародних організацій для навчання, проведення конкретних
студентських чи молодіжних проектів, наукових досліджень, підготовки кадрів та
з інших питань на умовах, передбачених грантодавцем. Гранти надаються безкоштовно
і без повернення.
6 АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБЛІКУ ЧЛЕНІВ ПРОФСПІЛКИ
При замовленні від 1000 карток у первинній профспілкові організації
встановлюються БЕЗКОШТОВНО програма на комп’ютер для автоматичної ідентифікації
членів профспілки. Дана програма також передбачає створення власної бази даних
організації – автоматичного обліку членів профспілкової організації із зазначенням
наступної інформації: П.І.Б. студента/аспіранта/докторанта, курс, спеціальність,
дата вступу та закінчення університету, соціальна категорія та профспілкова інформація
(отримання премії, матеріальної допомоги, сплата профвнесків та здібності).
7 ПРОПУСКНА СИСТЕМА ДО УНІВЕРСИТЕТУ/ ГУРТОЖИТКУ
Соціальна картка має на звороті магнітну стрічку, унікальний
13-значний код та фотографію користувача, що дозволяє налагодити пропускну систему
до університету та гуртожитку.
Даний сервіс можливий лише при 100% забезпеченні соціальними
картками членів профспілки. Комерційна пропозиція розробляється ЦСП окремо для
кожної організації.
Всі 7 вищеперерахованих сервісів діють додатково до основних
сервісів соціальної картки, з якими ви можете ознайомитися на офіційному сайті
Центру соціальних послуг cesp.pro або дізнатися більше, зателефонувавши на БЕЗКОШТОВНУ
гарячу лінію: 0800-210-308.
18.03.2016
|