ПрАТ «Укрпрофтур» ФПУ: курс на оптимізацію діяльності
25 травня у Києві відбулася
нарада керівництва ФПУ з представниками дочірніх підприємств та акціонерних товариств
ПрАТ «Укрпрофтур», у якій узяли участь перший заступник Голови ФПУ В. Горбатов,
голова Наглядової Ради Я. Жугаєвич, в. о. голови правління ПрАТ «Укрпрофтур»
С. Доротич.
У своєму виступі перший
заступник Голови Федерації профспілок України В. Горбатов, проаналізувавши економіку,
стан комплексу в цілому, зробив висновок, що система ПрАТ «Укрпрофтур» на сьогодні
працює на межі банкрутства. Перевірки суб’єктів господарювання на місцях підтвердили
той факт, що робота 70 відсотків туристичних об’єктів є сьогодні не рентабельною,
а відповідно і не ефективною та потребує негайного втручання власника з метою наведення
елементарного порядку, підвищення виконавчої та фінансової дисципліни керівників,
які без відповідного контролю використовують об’єкти ПрАТ «Укр-профтур» з метою
особистого збагачення. Ситуація вимагає нових підходів до вирішення економічних
та інвестиційних завдань. Потрібен централізований підхід для оптимізації діяльності
системи туризму та відпочинку в Україні, інвестиційні проекти, потужна реклама,
автоматизація багатьох процесів, які не змінювалися з радянських часів, і перш
за все – централізація та автоматизація реалізації путівок, розроблення і впровадження
комплексної автоматизованої системи управління виробничими та фінансовими процесами
й запровадження інформаційно-аналітичної системи контролю та реагування у господарській
діяльності в усіх підприємствах та організаціях. Буде розроблено по кожному підприємству
індивідуальні програми виходу з кризового стану, виходу на принципово нові економічні
показники.
В. Горбатов також підкреслив повідну роль ФПУ як власника у
діяльності системи ПрАТ «Укрпрофтур». Він окреслив основні завдання туристського
комплексу профспілок у 2012 році, вирішення яких полягає у запровадженні системних
заходів із розроблення кінцевого туристичного продукту, з розподілом за територіальними
групами, за наближеністю до моря, за спеціальними оздоровчими послугами, підвищення
якості та розширення асортименту туристичних послуг для представлення потенційним
споживачам.
У ході зібрання розглядалося питання про активізацію роботи
щодо недопущення відчуження майна, юридичного визначення його правового статусу
органами судової влади. Учасники наради висловилися за підвищення рівня міжпрофспілкового
співробітництва, стимулювання розвитку ринкових механізмів у туристичній сфері
та активного виходу на віт-чизняний і міжнародний ринки туристичних послуг. Перший
заступник Голови ФПУ наголосив на необхідності проведення щоквартальних нарад
з метою обговорення наявних проблем і надання звітності щодо проведеної роботи,
організації навчання та тренінгів працівників.
У ході наради виступили голови дочірніх підприємств та акціонерних
товариств ПрАТ «Укрпрофтур», зокрема голови правління ПрАТ «Запоріжтурист» В. Білоблоцький
і ПрАТ «Херсонтурист» М. Гусар звернулися до керівництва ФПУ і ПрАТ «Укрпрофтур»
з проханням надати додаткову допомогу в питаннях упровадження касаційних скарг
й отримали запевнення керівництва ФПУ щодо підтримки та надання спеціалістів для
вирішення цих проблем.
Голова правління ПрАТ «Львівтурист» P. Дацько висловився за необхідність
поліпшення корпоративної співпраці з ПрАТ «Укр-профоздоровниця», проведення рекламних
турів із метою просування туристичної продукції підприємства, а також розширення
міжнародної співпраці у туристичній галузі, співробітництво із зарубіжними туристичними
компаніями та вихід на міжнародний ринок. Генеральний директор ДП «Черкаситурист»
О. Петренко наголосив на необхідності створення рекламної кампанії із просування
туристичного продукту на ринок та створення маркетингового відділу з кваліфікованими
фахівцями, які б займалися питаннями реклами й допомагали ефективно працювати дочірнім
підприємствам.
У своєму виступі голова Наглядової ради ПрАТ «Укрпрофтур» Я.
Жугаєвич спинився на питанні розвитку корпоративних зв’язків між структурними підрозділами
системи «Укрпрофтур» та «Укрпрофоздоровниця». Було обговорено важливість цієї співпраці,
її проблемні питання та подальші перспективи.
Перед учасниками наради виступив ректор Інституту туризму С.
Попович, у процесі обговорення якого була досягнута домовленість розробити програму
підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації для всіх категорій працівників.
У презентації радника в. о. голови правління ПрАТ «Укрпрофтур»
М. Плахотного було проінформовано про сучасний стан системи ПрАТ «Укрпрофтур»,
показані основні конкуренти на туристичному ринку, розкрито сучасний механізм
роботи ринку, наведені приклади покращення роботи конференц-сервісу.
В. о. голови правління ПрАТ «Укрпрофтур» С. Доротич підсумував
виступи учасників наради. За її результатами підписано Меморандум про основні
засади розвитку суб’єктів господарювання системи ПрАТ «Укрпрофтур».
Вл. інф.
Ситуація вимагає нових
підходів до вирішення економічних та інвестиційних завдань. Потрібен централізований
підхід для оптимізації діяльності системи туризму та відпочинку в Україні, інвестиційні
проекти, потужна реклама, автоматизація багатьох процесів, які не змінювалися з
радянських часів, і перш за все – централізація та автоматизація реалізації путівок,
розроблення і впровадження комплексної автоматизованої системи управління виробничими
та фінансовими процесами й запровадження інформаційно-аналітичної системи контролю
і реагування у господарській діяльності в усіх підприємствах та організаціях.
Валерій Горбатов, Перший заступник Голови ФПУ
08.06.2012
|