ГОТЕЛЬ «ТУРИСТ» – ЛІДЕР, ЩО УТРИМУЄ МІЦНУ ТРИЗІРКОВУ ПОЗИЦІЮ
Нам є чим пишатись і за що порадіти – у конкурсі Kyiv
tourism awards – 2016 у номінації «Кращий готельний комплекс у сегменті 3*»
перемогу здобув готель «Турист» Приватного акціонерного товариства
«Укрпрофтур». Урочиста церемонія нагородження переможців відбулась 27 вересня,
у Всесвітній день туризму та День туризму в Україні, у приміщенні готелю
Hilton. Нагородну статуетку та диплом переможця організатори конкурсу вручили
директору готельного комплексу «Турист» Віталію Драгану, який майже 2 роки
успішно керує підприємством. Про секрети успіху, перетворення, що відбулись у
готельному комплексі, амбіції та плани на майбутнє Віталій Драган розповів в
інтерв’ю «ПВ».
– Віталію Володимировичу, розкажіть про конкурс Kyiv tourism
awards. Що, на Вашу думку, привело команду готелю до перемоги? Кого вдалося
обійти у даному сегменті?
– Для нас, як для учасників, конкурс Kyiv tourism awards –
2016 має велике значення, адже вперше готельному комплексу «Турист» випала
нагода змагатись за звання кращого готелю столиці за всі 29 років його
існування. І не просто змагатись, а й конкурувати з мережевими готелями:
міжнародної мережі AccorHotels – Ibis та української мережі «Прем’єр Інтернешнл»
– «Русь», не кажучи вже про такі відомі готелі, як «Братислава», «Либідь»,
«Козацький».
Перший етап конкурсу полягав у тому, що в онлайн-режимі
працівник готелю, партнер чи гість мав змогу проголосувати на сайті
організатора конкурсу. Це був дуже важливий етап насамперед тому, що він демонстрував
незалежність та непідкупність конкурсу. З великим задоволенням говорю ці слова,
адже ми одержали перемогу з грандіозним відривом від своїх суперників. Голосували
за нас усі: колеги, їх родини та друзі, гості, партнери, наші профспілки. Ми
розіслали електронною скринькою понад 1 тис. листів нашим партнерам, понад 7
тис. листів відданим гостям готелю, кожен співробітник готелю на своїй
сторінці у соцмережах публікував новину про конкурс. Дякуємо за підтримку
кожному, хто підтримав готель «Турист».
Другий етап конкурсу був менш емоційним, але не менш
важливим. Авторитетне журі таємно голосувало, отримавши відомості про
доходність готелю за останні 2 роки: дані від податкових служб, статистичну
інформацію про кількість гостей та відвідувачів тощо. І в цьому ми також
перші, адже конкурувати з нашими показниками справді важко.
Безпосередньо до церемонії вручення нагород ніхто не знав,
хто ж посяде перші місця у заявлених категоріях. Тож із великим хвилюванням
очікували відкриття конверту з іменем переможця.
– Ви керуєте готельним комплексом трохи менше 2 років. Але
за цей порівняно невеликий проміжок часу в «Туристі» відбулися і продовжують
відбуватися значні перетворення: проводяться ремонті роботи, відкриваються
покращені категорії номерів. Розкажіть про переваги готелю. Які плани на
майбутнє?
– Готельний комплекс «Турист» – один з найбільших готелів
Києва, та й усієї України. Нашими перевагами є великий номерний фонд – 332 номери,
4 конференц-зали та кімната переговорів готелю (яка, до речі, користується значним
попитом), зали ресторану здатні приймати одночасно до 500 осіб.
За 29 років існування готельного комплексу ми приймали
безліч відомих особистостей, акторів театру, кіно та музичних колективів.
Серед постійних партнерів готелю – посольства Франції, Німеччини, Ізраїлю та
Канади в Україні. Сьогодні ми готуємось до зустрічі гостей пісенного конкурсу
Євробачення–2017. У 2016 році готельний комплекс «Турист» є офіційним
представником фестивалю «ГогольFest», Міжнародного журналістського форуму
«Новомедіа–2016», Міжнародного чемпіонату з греко-римської боротьби та
Чемпіонату України із самбо.
Якщо говорити мовою фактів та цифр, то основні наші
показники, з якими навряд чи може змагатись хоч один готель міста – у 2016 році
за 8 місяців ми вітали серед своїх гостей 31 тис. осіб з 103 країн світу. Ми позиціонуємо
себе як готель, що приймає великі групи гостей, але при цьому робимо акцент на
індивідуальному підході до кожного гостя.
Ми зробили ремонт на 24-му поверсі, замінили повністю все –
від електропроводки та вікон до меблів та техніки. Сучасний дизайн, затишок та
ергономіка нових номерів категорії «Стандарт покращений» не залишили навіть
згадки про радянські часи, за яких будувався «Турист» (адже відкрили його ще
1986 року). Також відкрили кімнату для переговорів, оснащену найновішим обладнанням,
відповідно до найвибагливіших стандартів. Наразі основне, чого потребує
готель, і це кожному помітно, – оновлення фасаду. Але він потребує не просто
шпаклювання та фарбування, а й утеплення. Через низький ККД опалення наразі
ми, як то кажуть, обігріваємо вулицю. Оборотних коштів, які має «Турист», для
цього недостатньо, тому прошу допомоги профспілок у фінансуванні нашого підприємства,
щоб перебування у ньому стало комфортнішим і теплішим.
– Перемога «Туристу» – це, безумовно, результат командної
роботи. Розкажіть про тих, з ким разом робите спільну справу.
– У готельному комплексі працюють 124 людей, кожен з них
професіонал своєї справи: працівники технічної служби, служби прийому та розміщення,
безпеки, IT-служби, відділу кадрів, відділу оренди, фінансового відділу тощо.
Зазвичай, коли приходить новий керівник, то починає із скорочення або ж заміни
персоналу. Я ж цього практично не робив, а наразі вже позначилася позитивна
тенденція до розширення штату працівників.
Спільно ми розвиваємо нашу корпоративну культуру, проводимо
дозвілля – відзначали День захисника України, День Незалежності України, День
Державного Прапора, День захисту дітей, брали участь у Забігу під каштанами.
До речі, фотозвіти про наші заходи можна переглянути на Facebook-сторінці
готелю «Турист» (у свою чергу, це дуже ефективна реклама, що не потребує
фінансових витрат).
Ми працюємо дуже злагоджено, тримаємось усі одного вектора
розвитку, і це, безумовно, запорука нашого успіху, щоб утримувати міцну
тризіркову позицію.
Олена ОВЕРЧУК, «ПВ»
22.10.2016
|