« на головну 19.04.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1247)
21
Березень
 
Інтерв’ю
 
ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»

ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»


РУБРИКИ


Передплата





Статті Особистість

ГОТЕЛЬ «ТУРИСТ» – ЛІДЕР, ЩО УТРИМУЄ МІЦНУ ТРИЗІРКОВУ ПОЗИЦІЮ

ГОТЕЛЬ «ТУРИСТ» – ЛІДЕР, ЩО УТРИМУЄ МІЦНУ ТРИЗІРКОВУ ПОЗИЦІЮ

Нам є чим пишатись і за що порадіти – у конкурсі Kyiv tourism awards – 2016 у номінації «Кращий готель­ний комплекс у сегменті 3*» перемогу здобув готель «Турист» Приватного акціонерного товариства «Укрпрофтур». Урочиста церемонія нагородження переможців відбулась 27 вересня, у Всесвітній день туризму та День туризму в Україні, у приміщенні готелю Hilton. Нагородну статуетку та диплом пере­можця організатори конкурсу вручили директору готельного комплексу «Турист» Віталію Драгану, який майже 2 роки успішно керує підприємством. Про секрети успіху, перетворення, що відбулись у готель­ному комплексі, амбіції та плани на майбутнє Віталій Драган розповів в інтерв’ю «ПВ».

– Віталію Володимировичу, розкажіть про конкурс Kyiv tourism awards. Що, на Вашу думку, привело команду готелю до перемоги? Кого вда­лося обійти у даному сегменті?

– Для нас, як для учасників, конкурс Kyiv tourism awards – 2016 має велике зна­чення, адже вперше готельному комплек­су «Турист» випала нагода змагатись за звання кращого готелю столиці за всі 29 років його існування. І не просто змага­тись, а й конкурувати з мережевими готе­лями: міжнародної мережі AccorHotels – Ibis та української мережі «Прем’єр Інтер­нешнл» – «Русь», не кажучи вже про такі відомі готелі, як «Братислава», «Либідь», «Козацький».

Перший етап конкурсу полягав у тому, що в онлайн-режимі працівник готелю, партнер чи гість мав змогу проголосувати на сайті організатора конкурсу. Це був дуже важливий етап насамперед тому, що він де­монстрував незалежність та непідкупність конкурсу. З великим задоволенням говорю ці слова, адже ми одержали перемогу з гран­діозним відривом від своїх суперників. Го­лосували за нас усі: колеги, їх родини та друзі, гості, партнери, наші профспілки. Ми розіслали електронною скринькою понад 1 тис. листів нашим партнерам, понад 7 тис. листів відданим гостям готелю, кожен спів­робітник готелю на своїй сторінці у соцме­режах публікував новину про конкурс. Дя­куємо за підтримку кожному, хто підтри­мав готель «Турист».

Другий етап конкурсу був менш емоцій­ним, але не менш важливим. Авторитетне журі таємно голосувало, отримавши відо­мості про доходність готелю за останні 2 роки: дані від податкових служб, статистич­ну інформацію про кількість гостей та від­відувачів тощо. І в цьому ми також перші, адже конкурувати з нашими показниками справді важко.

Безпосередньо до церемонії вручення нагород ніхто не знав, хто ж посяде перші місця у заявлених категоріях. Тож із вели­ким хвилюванням очікували відкриття конверту з іменем переможця.

– Ви керуєте готельним комплексом трохи менше 2 ро­ків. Але за цей порівняно неве­ликий проміжок часу в «Турис­ті» відбулися і продовжують відбуватися значні перетво­рення: проводяться ремонті роботи, відкриваються покра­щені категорії номерів. Розка­жіть про переваги готелю. Які плани на майбутнє?

– Готельний комплекс «Турист» – один з найбільших готелів Киє­ва, та й усієї України. Нашими пе­ревагами є великий номерний фонд – 332 но­мери, 4 конференц-зали та кімната перего­ворів готелю (яка, до речі, користується зна­чним попитом), зали ресторану здатні при­ймати одночасно до 500 осіб.

За 29 років існування готельно­го комплексу ми приймали безліч відомих особистостей, акторів те­атру, кіно та музичних колекти­вів. Серед постійних партнерів го­телю – посольства Франції, Ні­меччини, Ізраїлю та Канади в Україні. Сьогодні ми готуємось до зустрічі гостей пісенного кон­курсу Євробачення–2017. У 2016 році готельний комплекс «Ту­рист» є офіційним представником фестивалю «ГогольFest», Міжна­родного журналістського форуму «Ново­медіа–2016», Міжнародного чемпіонату з греко-римської боротьби та Чемпіонату України із самбо.

Якщо говорити мовою фактів та цифр, то основні наші показники, з якими навряд чи може змагатись хоч один готель міста – у 2016 році за 8 місяців ми вітали серед своїх гостей 31 тис. осіб з 103 країн світу. Ми по­зиціонуємо себе як готель, що приймає ве­ликі групи гостей, але при цьому робимо акцент на індивідуальному підході до кож­ного гостя.

Ми зробили ремонт на 24-му поверсі, за­мінили повністю все – від електропроводки та вікон до меблів та техніки. Сучасний ди­зайн, затишок та ергономіка нових номерів категорії «Стандарт покращений» не зали­шили навіть згадки про радянські часи, за яких будувався «Турист» (адже відкрили його ще 1986 року). Також відкрили кімнату для переговорів, оснащену найновішим об­ладнанням, відповідно до найвибагливі­ших стандартів. Наразі основне, чого по­требує готель, і це кожному помітно, – оновлення фасаду. Але він потребує не про­сто шпаклювання та фарбування, а й уте­плення. Через низький ККД опалення нара­зі ми, як то кажуть, обігріваємо вулицю. Оборотних коштів, які має «Турист», для цього недостатньо, тому про­шу допомоги профспілок у фінансуванні нашого під­приємства, щоб перебування у ньому стало комфортні­шим і теплішим.

– Перемога «Туристу» – це, безумовно, результат командної роботи. Розка­жіть про тих, з ким разом робите спільну справу.

– У готельному комплексі працюють 124 людей, кожен з них професіонал своєї справи: працівники технічної служби, служби прийому та розмі­щення, безпеки, IT-служби, відділу кадрів, відділу оренди, фінансового відділу тощо. Зазвичай, коли приходить новий керівник, то починає із скорочення або ж заміни персо­налу. Я ж цього практично не робив, а наразі вже позначилася позитивна тенденція до розширення штату працівників.

Спільно ми розвиваємо нашу корпора­тивну культуру, проводимо дозвілля – від­значали День захисника України, День Не­залежності України, День Державного Пра­пора, День захисту дітей, брали участь у Забігу під каштанами. До речі, фотозвіти про наші заходи можна переглянути на Facebook-сторінці готелю «Турист» (у свою чергу, це дуже ефективна реклама, що не потребує фінансових витрат).

Ми працюємо дуже злагоджено, трима­ємось усі одного вектора розвитку, і це, без­умовно, запорука нашого успіху, щоб утри­мувати міцну тризіркову позицію.

Олена ОВЕРЧУК, «ПВ»

 

22.10.2016



ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

05.04.2024 21:44

22.03.2024 19:35

15.03.2024 18:49

15.03.2024 18:46

10.02.2024 18:02

10.02.2024 18:01

10.02.2024 17:58

10.02.2024 17:48

12.01.2024 20:50

12.01.2024 20:49

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання