« на головну 18.04.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1247)
21
Березень
 
Інтерв’ю
 
ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»

ВІКТОРІЯ СІРЕНКО: «КОЖЕН З НАС, ЯК МОЖЕ, ВНОСИТЬ СВІЙ ВНЕСОК, НАБЛИЖАЮЧИ ПЕРЕМОГУ»


РУБРИКИ


Передплата





Статті Офіційно

Відкрите звернення щодо підтримки вітчизняних автовиробників до Президента України та Верховної Ради України

Відкрите звернення  щодо підтримки вітчизняних автовиробників до Президента України та Верховної Ради України

  Шановні керівники держави!

Від імені трудового колективу ПАТ «Запорізький автомобілебу­дівний завод» звертаємося до вас із приводу критичної ситуації, що склалася на нашому підприємстві та підприємствах-суміжниках.

Більш як 150-річна історія нашо­го заводу багата різними етапами, але в усі часи – й упродовж років незалежності також – державні мужі вдавалися до зважених рі­шень щодо підтримки та розвитку одного з найбільш високотехноло­гічних та багатопрофільних на­прямків промисловості.

Обсяг виробництва на «ЗАЗі» – понад 282 тис. автомобілів; чисель­ність працівників підприємства – більше 16 тис.; до бюджетів та фон­дів України наше підприємство сплатило понад 2 млрд грн подат­ків; у технічне переоснащення та модернізацію виробництва вкладе­но понад 500 млн грн; більше 800 українських підприємств мали зна­чні обсяги виробництва та виплачу­вали достойну заробітну плату сво­їм понад 190 тисячам працівникам, стабільно перераховували податки до бюджетів; розвивалися сумісні проекти з виробництва комплекту­ючих виробів, створювалися нові робочі місця; автомобілі україн­ського виробництва становили 80% вітчизняного ринку продажу, за ра­хунок чого суттєво поповнювався Державний бюджет України.

Що ми маємо в 2014 році.

Законів України, спрямованих на підтримку і розвиток вітчизняних ав­товиробників, – 0. Внаслідок чого:

– прогнозований обсяг виробни­цтва «ЗАЗу» – ледве 10 тис. автомо­білів (та й взагалі, з червня конве­йєрне виробництво зупинено);

– перерахування до бюджетів усіх рівнів наблизяться до 0 грн;

– без замовлень (а отже – з відпо­відними наслідками) лишилися підприємства-суміжники «ЗАЗу»;

– автомобілі вітчизняного ви­робництва становлять лише 10% внутрішнього ринку, зате імпорт автомобілів – на другому місці у відтоку валюти з України;

– не працюють усі українські підприємства-автовиробники;

– значно збільшилося наванта­ження на центри зайнятості та бю­джет – у виплаті допомоги з безро­біття.

Ці факти ми наводимо лише як прямі чинники «сприяння» розвитку промисловості України, які можна доповнити не тільки ліквідацією Мі­ністерства промислової політики, а й (що є найгіршим) значним поси­ленням соціальної напруги, коли ти­сячі громадян залишаються без ро­боти, а отже – без засобів для гідного життя, що, як наслідок, призводить до збільшення боргів за комунальні платежі, енергоносії, зростання зло­чинності у країні.

Виникає запитання, на яке хоті­лося б отримати відповідь: кому це вигідно – керівництву держави, гро­мадянам України чи її ворогам?

Ми усвідомлюємо об’єктивні при­чини, які впливають на скорочення автомобільного ринку України.

Але дії нинішнього Уряду та Верховної Ради не піддаються на­шому розумінню!

Тоді як уряди європейських та світових держав-автовиробників у кризові часи вдаються до ефектив­них заходів щодо збереження і під­тримки підприємств, у нашій дер­жаві все робиться навпаки! Навесні цього року на третину знижено ставки спеціального мита на легко­ві автомобілі, з 1 квітня вдвічі під­вищено акцизний податок на лег­кові автомобілі та кузови для них, скасовано екологічний податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів!

Складається враження, що на рівні вищого керівництва держави узгоджено виконується замовлен­ня на знищення українського авто­прому, доведення тисяч громадян до злиденного існування та свідо­мо ліквідовуються підприємства, робота яких наповнює бюджет України!

Зважаючи на кризову ситуацію, про яку ми голосно заявляємо, для збереження та розвитку автомобі­лебудування в Україні, просимо Вас, шановний пане Президенте, звертаємося до вас, шановні народ­ні обранці, із закликом запровади­ти на законодавчому рівні ефек­тивні механізми захисту та під­тримки вітчизняного автомобіль­ного виробництва! А саме – відно­вити або прийняти Закони щодо:

– введення спецмита на імпорто­вані автомобілі – як на нові, так і на ті, що були у користуванні;

– утилізаційного збору;

– обнуління оподаткування час­тини прибутку, що спрямовується на інвестиції;

– зниження акцизного податку;

– створення привабливого інвес­тиційного клімату;

– пільгового кредитування по­купців вітчизняних автомобілів та ін.

З повагою та сподіванням,

МИКОЛА ПАЛІЄНКО,

ГОЛОВА ОБ’ЄДНАНОГО ПРОФКОМУ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЗАПОРІЗЬКИЙ

20.07.2014



ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

05.04.2024 21:44

22.03.2024 19:35

15.03.2024 18:49

15.03.2024 18:46

10.02.2024 18:02

10.02.2024 18:01

10.02.2024 17:58

10.02.2024 17:48

12.01.2024 20:50

12.01.2024 20:49

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання