« на головну 22.11.2024
Архів номерів  •  Актуальний номер » (1261)
24
Жовтень
 
Інтерв’ю
 
ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ – ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ ТА ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ

ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ – ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ ТА ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ


РУБРИКИ


Передплата





Статті Офіційно

В одному човні: курс на партнерство та співпрацю

В одному човні: курс на партнерство та співпрацю

У Будинку спілок 2 квітня відбу­лося урочисте підписання Ме­морандуму про партнерство та співпрацю між Всеукраїнським об’єднанням організацій робото­давців транспорту «Федерація ро­ботодавців транспорту України» та Професійною спілкою робітни­ків морського транспорту України.

Олена ОВЕРЧУК

редактор відділу «ПВ»

Олексій Петруня

Підписання Меморандуму є спільним рішенням про утворення Галузевої ради між Федерацією ро­ботодавців транспорту України та Профспілкою робіт­ників морського транспорту України.

З огляду на необхідність збли­ження позицій, досягнення спіль­них домовленостей і прийняття відповідальних рішень між робо­тодавцями й профспілками з пи­тань реформування галузі мор­ського транспорту, формування і реалізації державної соціальної та економічної політики, регулю­вання трудових, соціальних, еко­номічних відносин, консолідації зусиль для пошуку шляхів вирі­шення проблемних питань у мор­ській галузі транспорту; поділя­ючи погляди щодо необхідності покращення інвестиційного клі­мату в Україні з урахуванням до­тримання балансу інтересів робо­тодавців і працівників галузі; бе­ручи за основу діяльності необ­хідність тісної співпраці робото­давців і профспілок з органами державної влади; прагнучи забез­печити максимальну ефективність та кон­структивність своєї співпраці, сторони окреслили першочер­гові завдання своєї співпраці.

Серед них, зокрема, варто виділити такі: об’єднання зусиль на галузевому рівні шля­хом створення Двосто­ронньої соціально-економічної ради у га­лузі морського тран­спорту між Сторона­ми; безпосередня участь у розробленні галузевих програм економічного й соці­ального розвитку, за­конодавчих та інших нормативно-правових актів, що стосуються регулювання еконо­мічних і соціально-трудових відносин суб’єктів соціального діалогу в процесі ре­формування морської галузі; створення сприятливого інвести­ційного, правового та економічного середо­вища для ефективної діяльності підпри­ємств морської галузі та потен­ційних інвесторів-концесіонерів тощо.

Свої підписи під Меморанду­мом поставили Голова Всеукраїн­ського об’єднання організацій ро­ботодавців транспорту «Федера­ція роботодавців транспорту України» Орест Климпуш і Голо­ва Професійної спілки робітників морського транспорту України Михайло Кірєєв.

Голова Професійної спілки ро­бітників морського транспор­ту України Михайло Кірєєв під час урочистого підписання Меморандуму у своєму виступі підкреслив, що «починаючи з 1992 року ми укладали галузеві угоди з Міністерством транспорту та зв’язку України (нині Міністер­ство інфраструктури України – Авт.). На той час в основному всі підприємства морської галузі були державними і входили до сфери управління Мінтрансу, яке, у свою чергу, впливало на ке­рівників підприємств для вико­нання Галузевої угоди та, відпо­відно, колективних договорів. Відтоді планка соціальних гаран­тій суттєво піднялася, а Галузева угода у сфері морського тран­спорту сьогодні є од­нією з кращих.

Прийнятий нещо­давно закон «Про мор­ські порти України» передбачає, що тепер заходитимуть інвес­тори недержавної форми власності. Га­лузь потребує інвес­тицій на 22 мільярди гривень (за оцінками заступника міністра інфраструктури Дми­тра Демидовича, така сума потрібна на гід­ротехніку, наземну інфраструктуру, ство­рення штучних зе­мельних ділянок – Авт.), щоб портова інфраструктура ста­ла конкурентоспро­можною. Тому, я вва­жаю, що сьогодніш­ній Меморандум до­зволить нам зблизи­тися, створити єдину команду та, найголо­вніше, – консолідува­ти зусилля заради со­ціального захисту на­йманих працівників. У нас зібралася про­фесійна і дієва коман­да. Тому я впевнений, що робота піде на бла­го найманих праців­ників».

Коментуючи підписання Мемо­рандуму про партнерство та співпрацю, Голова Всеукраїн­ського об’єднання організацій ро­ботодавців транспорту «Федера­ція роботодавців транспорту України» Орест Климпуш сказав: «Це дуже важлива подія для Феде­рації роботодавців транспорту України. Зараз ми починаємо більш ефективно використовува­ти законодавчу базу України. Вва­жаю, що це також серйозний за­гальнодержавний крок. Річ у тім, що в нашій державі в останні роки сформовано всі основні принципи формування нових цивілізованих підходів до створення громадян­ського суспільства. Це стосунки, що мають бути між роботодавця­ми, найманими робітниками, профспілками і державою, які ре­гламентуються законом про соці­альний діалог. І, звичайно, той, який є визначальним для всіх нас, хто зібрався у цій залі, – Закон «Про морські порти України». Ви­ходячи з принципів, які закладені у цих законах, зокрема у законі про морські порти, підкреслено їх велике значення для національ­ної економіки та розвитку міжна­родних торгівельних зв’язків. Морські порти – це важлива скла­дова транзитного потенціалу кра­їни. Ми завжди ставили завдання максимально використовувати геополітичне положення України як транзитної держави для під­тримки та розвитку її економіки.

Поділяючи погляди щодо необ­хідності покращення інвестицій­ного клімату в Україні з ураху­ванням дотримання балансу ро­ботодавців і працівників галузі, беручи за основу діяльності необ­хідність тісної співпраці робото­давців і профспілок з органами державної влади, разом із Проф­спілкою робітників морського транспорту України ми вирішили укласти цей Меморандум про партнерство та співпрацю. Цей документ демонструє нашу рішу­чість до економічних і соціаль­них змін у галузі, підвищення її ефективності. Для того, щоб уник­нути напружень у цей складний період реформування, нам слід максимально врахувати інтереси і роботодавців, і людей найманої праці. Зараз ми домовились, що перед прийняттям будь-якого сер­йозного рішення проводитимемо взаємні консультації з організа­ційних, економічних, соціальних питань. Ми ж з профспілками в одному човні. Тому від нашої спільної позиції багато що зале­жить при вирішенні найважливі­ших та актуальних питань розви­тку галузі».

 Сергій Кондрюк, заступник Голови ФПУ:

«В умовах, коли по­трібно врегулювати розбіжності, що вини­кли за результатами колективних перегово­рів з укладення Гене­ральної угоди на 2013–2015 роки, заходи щодо розвитку парт­нерства та співробіт­ництва між профспіл­ками й роботодавця­ми є гарним прикла­дом, як треба розвива­ти та поглиблювати соціальний діалог. Тіль­ки рентабельна праця, соціально відповідаль­ний бізнес, платоспро­можний українець здатні витягнути Україну з політичних та економічних криз. Це можливе саме за­вдяки домовленостям, що відбуваються сьо­годні».

03.04.2013



ДОДАТИ КОМЕНТАР 2000
Ваше ім'я:
Коментар:
  введіть цифри на картинці
УВАГА!

З метою підвищення попиту на газету "Профспілкові вісті" редакція прийняла рішення припинити практику розміщення повного чергового номеру у pdf-форматі на власному сайті. Натомість обмежитися публікацією першої сторінки та анонсів найрезонансніших матеріалів. Пропонуємо читачам передплачувати видання. З умовами передплати можна ознайомитися у розділі ПЕРЕДПЛАТА.

НОВИНИ

11.11.2024 21:24

11.11.2024 21:23

25.10.2024 21:44

11.10.2024 22:50

10.10.2024 22:03

08.09.2024 21:09

23.08.2024 22:29

23.08.2024 22:00

10.07.2024 21:02

08.07.2024 20:16

Усі новини


Опитування

Якою б Ви хотіли бачити улюблену газету "Профспілкові вісті" надалі?

Традиційною паперовою, друкованою
- 0 %
Новітньою електронною (виключно в інтернеті за передплатою)
- 0 %
Змішаною (відкриття передплати на електронну версію при збереженні паперово-друкованого формату)
- 0 %
Усього: голосів






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2023©

01042, Украіна, м. Київ
Майдан Незалежності, 2
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання