« на головну 24.11.2017
Архів номерів  •  Актуальний номер » (920)
19
Жовтень
 
Інтерв’ю
 
ГРИГОРІЙ ОСОВИЙ: «ПРОФСПІЛКИ НЕ ДОПУСТЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЇ У ПЕНСІЙНІЙ СИСТЕМІ»

ГРИГОРІЙ ОСОВИЙ: «ПРОФСПІЛКИ НЕ ДОПУСТЯТЬ ДИСКРИМІНАЦІЇ У ПЕНСІЙНІЙ СИСТЕМІ»


РУБРИКИ


Передплата





Така недосяжна картка...

 Нещодавно відвідувачі Київського метрополі­тену мали змогу спостерігати за чималими чергами на станціях та численними конфлік­тами пересічних громадян з працівниками підземки. Причиною цього стали нові правила проїзду пільговиків, запроваджені за рішенням Київ­ради. Раптова заборона використання пенсійного чи інших посвідчень, окрім картки киянина, викликала гучний резонанс серед представників пільгових кате­горій. За задумом, картка мала б допомогти визначити кількість київських пільговиків, щоб отримати мож­ливість компенсувати витрати метрополітену.

Однак черги з метрополітену плавно перемістилися до приміщень районних управлінь праці та соціально­го забезпечення (соцзабезів). Оскільки їздити все одно потрібно, всі дружно взялися вирішувати проблему. Але ж усім відомо, як «швидко» працюють наші держоргани. Тож не дивно, що всім бажаючим видати карт­ки одразу не вийшло.

Отже, вдалий, по суті, задум викликав ажіотаж та невдоволення серед людей. Але ж, з іншого боку, карт­ку киянина можна було отримати з квітня 2012 року... Попередньо записавшись, потрібно було прийти в при­значений час і подати потрібні документи. А потім че­рез декілька тижнів забрати готову картку.

Загалом її власники мають право на безкоштовний проїзд у громадському транспорті, отримання знижки в музеях та аптеках, з якими КМДА уклала договори, а також пільгове медичне обслуговування. Крім того, на картці зберігається інформація про її власника та отри­мувані пільги.

Разом з тим, міська влада знову наступає на старі гра­блі. Надання адміністративних послуг – далеко не най­сильніша сторона владної діяльності, і це необхідно вра­ховувати при запровадженні подібних нововведень. Усі держоргани працюють за старою, ще «совковою» процедурою: громадянин збирає необхідні довідки, особис­то приносить їх до установи, а потім через деякий час також особисто забирає результат. Такої системи давно немає у нормальних країнах. В епоху інтернету абсо­лютно незрозумілим є недоступність листування з влад­ними установами за допомогою електронної пошти чи інтернет-сайтів. І це ми вже не згадуємо про обіцяні па­ном Кличком єдині центри адмінпослуг, організовані за принципом «єдиного вікна». Тож, може, міській владі слід почати з наведення порядку у сфері надання адмін­послуг, а вже потім переходити до інших новел?

 Запитання риторичне. А поки черги у соцзабезах – і досі там!











27.10.2014
 
НОВИНИ

23.10.2017 22:16

23.10.2017 22:15

16.10.2017 13:48

16.10.2017 13:47

11.10.2017 12:42

11.10.2017 12:42

11.10.2017 12:41

11.10.2017 12:40

02.10.2017 01:36

02.10.2017 01:35

Усі новини


Опитування

Чи подобається вам новий дизайн газети?

Так
- 63,89 %
Ні
- 31,94 %
Усього: 72 голосів
УВАГА!

В №9 за 3 березня 2011 року було надруковано статтю "Доплати дітям війни: підтримка чи знущання?", у якій йшлося про ігнорування Пенсійним фондом ЗУ "Про соціальний захист дітей війни", згідно з яким ця категорія пенсіонер в має право на надбавку у розмірі 30% мінімальної пенсії . Усіляки ділки від адвокатури пропонують пенсіонерам допомогу у складанні позовної заяви за розцінками від 150 до 370 гривень. Прагнучи заощадити пенсійні гроші, ми пропонуємо використати ШАБЛОН, за яким кожен з дітей війни може самостійно скласти позовну заяву.





Аккумуляторы для ноутбуков
Интернет-магазин по продаже батарей и блоков питания.






 

Профспілкові ВІСТІ, 1990-2015©

01042, Украіна, м. Київ
бульвар Дружби народів, 5.
Тел/факс: 528-70-49
Використання матеріалів сайту дозволяється за умови посилання