Тариф «Профспілковий»: ваша професійна перевага
Задля об’єднання зусиль з підвищення
мотивації профспілкового членства та іміджевої складової діяльності профспілок
Центр соціальних послуг ФПУ і провідний національний оператор мобільного зв’язку
Lifecell підписали Меморандум про співпрацю, що розширює можливості Соціального
профспілкового квитка.
Ц
им документом запроваджується тарифний план «Профспілковий»,
яким пропонуються найбільш вигідні умови для власників Соціального профспілкового
квитка серед усіх операторів, які працюють на національному ринку мобільного зв’язку.
Як стати власником Соціального профспілкового квитка та скористатися
його перевагами, а також більш детальну інформацію щодо дії «Профспілкового тарифу»
мобільного зв’язку ви зможете дізнатись, звернувшись за тел.:
080 021 03
08.
ПРЕС-ЦЕНТР ФПУ
Запоріжцям презентували Соціальний профспілковий квиток
17 вересня Запорізька обласна рада
професійних спілок спільно з ТОВ «Центр соціальних послуг» провели презентацію та
обговорення впровадження проекту «Соціальний профспілковий квиток». Про його можливості
розповіли координатор програми від ФПУ Дмитро Дорін та директор Центру соціальних
послуг Яна Лунга-Федорович.
Н
а заході були присутні більше
80 профспілкових лідерів первинних та обласних профспілкових організацій,
майже половина яких стали активними учасниками обговорення проекту. Одне з
питань стосувалося доцільності запровадження Соціального профспілкового квитка.
Під час заходу було отримано багато відповідей на
запитання про практичне застосування картки та роль профспілкових організацій
у її розповсюдженні, але залишилися й питання, що потребують додаткового вивчення
й обговорення.
Запорізька облпрофрада вдячна спеціалістам за проведену
змістовну зустріч.
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛПРОФРАДА
Нові преференції
для членів профспілки
14 вересня на черговому семінарі
профспілкового активу проммайданчика Миколаївського глиноземного заводу було проведено
презентацію проекту «Соціальний профспілковий квиток» Федерації профспілок України.
П
резентацію провели директор Центру соціальних послуг Яна Лунга-Федорович
і координатор проекту від ФПУ Дмитро Дорін.
Метою цього заходу, як зазначив голова профкому Олександр
Чередниченко, є більш ґрунтовне ознайомлення профспілкового активу з проектом
і впровадження його у профспілковій організації як мотиваційної складової профчленства.
Усі можливі аспекти цього соціального проекту представила
директор Центру соціальних послуг Яна Лунга-Федорович, підкресливши, що Соціальний
профспілковий квиток надає його власникам чимало суттєвих преференцій і переваг.
Зокрема, це можливість щоденного заощадження коштів
завдяки придбанню товарів і послуг із знижкою в рамках дисконтної програми. Вона
діятиме серед партнерів Центру в мережі магазинів продуктів харчування, техніки,
будматеріалів, ресторанах, аптеках, клініках (у тому числі стоматологічних), санаторно-курортних
установах і турагентствах, спортклубах, нотаріаті й адвокатурі, серед перевізників,
на станціях техобслуговування і АЗС, в автосалонах і страхових компаніях.
Яна Дмитрівна наголосила, що власники соціальної картки
мають можливість отримувати кваліфіковану юридичну, консультативну, інформаційну
допомогу для захисту від порушення роботодавцями, органами державної влади, органами
місцевого самоврядування, їх посадовими особами трудових і соціально-економічних
прав та інтересів працівників.
За допомогою професійних юристів call-центру (безкоштовна
«гаряча лінія» 24 години на добу 7 днів на тиждень) і послуг програм «Адвокат-24»
та «Допомога в дорозі» власник квитка буде почуватися більш захищеним, причому
як удома, так і під час далеких поїздок.
Розповідаючи про подальші кроки з розширення переліку
послуг для учасників програми «Соціальний профспілковий квиток», Дмитро Дорін
поінформував про впровадження програм медичного соціального страхування, зокрема
страхового відшкодування на амбулаторно-поліклінічну допомогу, денний стаціонар,
малі хірургічні операції, невідкладну стоматологічну допомогу, пологи тощо. Він
також відповів на запитання профспілкових активістів підприємств проммайданчика,
яких цікавили, насамперед, організаційні та фінансові аспекти цієї програми.
Представляючи проект, Яна Лунга-Федорович зауважила,
що він працює за принципом зворотного зв’язку Центру соціальних послуг з низовими
профспілковими ланками. В свою чергу, профспілковий актив, користуючись нагодою,
запропонував розширити перелік послуг для учасників програми і включити до нього
оплату комунальних послуг.
Координатори проекту детально висвітлили поетапні
дії з реєстрації та отримання Соціального профспілкового квитка – від внесення
даних до бази Центру соціальних послуг та укладення договору між Центром і організаційною
ланкою профспілки до виготовлення і передачі квитка власникам.
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ ПРОФКОМУ
ПРОММАЙДАНЧИКА МГЗ
29.09.2018
|